اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال کارگر بنه گز:

استان بوشهر گوشی برای شنیدن مشکلات فوتبالی‌ها ندارد

مدیرعامل کارگر بنه گز با اشاره به وضعیت نامعلوم تیمش برای حضور در لیگ دسته دو کشور گفت: فریاد می‌زنیم برای تیم‌داری در فصل آتی به کمک و مساعدت مالی نیازمندیم اما انگار در استان ما گوشی برای شنیدن این مشکلات نیست.

استان بوشهر گوشی برای شنیدن مشکلات فوتبالی‌ها ندارد

علی عالی نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر از بلاتکلیفی تیمش ابراز نگرانی کرد و گفت: با وجود همه هشدارهایی که داده بودیم، هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و همچنان بلاتکلیفیم! مانده‌ام که باید چه کار کرد؟!

وی ادامه داد: بیش از یک ماه است که فریاد می‌زنیم برای تیم داری در فصل آتی به کمک و مساعدت مالی نیازمندیم اما انگار در استان ما گوشی برای شنیدن نیست، روزی گفتم درب فوتبال بوشهر را تخته کنید اما امروز می‌گویم با ادامه این روند درب فوتبال استان را ببندید.

مدیرعامل تیم فوبتال کارگر بنه‌گز تصریح کرد: مگر می‌شود این گونه تیم داری کرد؟! وقتی در برنامه رادیویی فوتبال بوشهری با آن همه پیامک و ابراز لطف مردم و هواداران روبرو شدیم، راستش اشک شوق در چشمانم حلقه زد و با خود گفتم وظیفه‌ام است برای خدمت در فوتبال بمانم. اما وقتی هیچ مسئولی در استان دست ما را نمی‌گیرد برای چه بمانیم؟!

وی تصریح کرد: به آقای استاندار، مدیر ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال نامه نوشتم و از شرایط سخت تیم داری  گفته‌ام، اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد! در مراسم افطاری که ترتیب داده شده بود دقایقی به ملاقات استاندار رفتم و به او اعلام کردم وقت تنگ است تا دیر نشده فکری کنید اما تا این لحظه هیچ خبری نشده است.

عالی‌نژاد خاطرنشان کرد: در فوتبال هرروز بیش از آغاز فصل برای یک تیم مهم است، چه زمانی قرار است به فوتبال استان کمک شود مگر می‌خواهند ما زنگ تفریح دیگر تیم‌های لیگ دو شویم.

وی گفت: هنوز نه بازیکنی گرفته‌ایم نه تمرین کرده‌ایم یکی بگوید تکلیف ما چیست؟ از بس گفتیم و جوابی نشنیدیم، شرمنده روی بازیکنان هستم، قسط آخر را پرداخت نکرده‌ایم این در حالی است که به لیگ دو صعود کردیم و باید پاداش صعود هم بدهیم اما با کدام پول نمی‌دانم.

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول