اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی محمودآباد مطرح کرد

پلمب 15 واحد صنفی متخلف در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از اجرای طرح‌های کنترل نظارت بر اماکن عمومی در ایام ماه مبارک رمضان و پلمب 15 واحد صنفی متخلف در این ایام خبر داد.

پلمب 15 واحد صنفی متخلف در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، صلواتی افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با ناهنجاری‌ها در سطح اماکن عمومی شهرستان محمودآباد طرح کنترل و نظارت بر اماکن عمومی در ایام ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در 18 روز از ماه مبارک رمضان چهار واحد رستورانی، سه واحد قهوه‌خانه سنتی، دو واحد اغذیه‌فروشی، پنج دکه ساحلی و یک واحدکافی شاپ جمعا 15 واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و ارائه خدمات در ایام ماه مبارک رمضان بدون مجوز قانونی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ایام ماه مبارک رمضان در سطح یگان‌های انتظامی این شهرستان از اجرای طرح ضیافت الهی در سطح کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خبر داد و افزود: در این طرح مسئولان انتظامی شهرستان با حضور در مقرهای انتظامی بر این واحدها نظارت و کنترل دارند.

وی یادآور شد: شهرستان محمودآباد از شهرستان توریستی و ساحلی استان مازندران است که همه ساله در فصل تابستان پذیرایی حجم زیادی از مسافران از اقصی نقاط کشور است.

*طرح جمع‌آوری معتادان تابلو و خیابانی در قائم شهر

در دیگر خبر این پایگاه خبری آمده است: طرح جمع‌آوری معتادان تابلو و خیابانی در شهرستان قائم‌شهر با هماهنگی مرجع قضائی در مناطق آلوده و جرم‌خیز اجرایی شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان قائمشهر در این طرح پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مناطق آلوده و جرم‌خیز با تشکیل تیم‌های ویژه متشکل از پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها طرح جمع‌آوری معتادان تابلو و خیابانی را در سه مرحله به اجرا در آورد.

در این طرح ماموران انتظامی شهرستان قائمشهر موفق شدند در چند مرحله عملیات پاکسازی با رعایت همه موازین شرعی و قانونی بیش از 180 معتاد تابلو و خیابانی را که با پرسه‌زدن در معابر عمومی و خیابان‌ها، موجبات ناامنی شهروندان را فراهم کرده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

تعدادی از این افراد پس از شناسایی و تشکیل پرونده به اردوگاه ترک اعتیاد در شهرستان ساری منتقل شدند و بقیه افراد تحویل کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد شهرستان شدند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول