اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات مازندران خبر داد

صادرات 550 تن ماهیان گرمابی مازندران به خارج کشور

مدیرکل شیلات مازندران از صادرات بیش از 550 تن انواع ماهیان گرمابی از استان به خارج از کشور در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

صادرات 550 تن ماهیان گرمابی مازندران به خارج کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، حسن حبیب‌نژاد اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری بیش از 550 تن انواع ماهیان گرم آبی از استان مازندران به خارج از کشور صادر شد.

وی با بیان اینکه این ماهیان از شهرستان‌های ساری، بابل، آمل و بابلسر به کشور عراق صادر شد، تصریح کرد: ماهیان صادر شده از انواع فیتوفاک، آمور و کپور معمولی بوده است.

مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به اینکه این صادرات مطابق با آخرین دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان‌های دامپزشکی و شیلات صورت گرفته است، ارزش اقتصادی این محصول را دو هزار و 211 هزار دلار اعلام کرد.

حبیب‌نژاد در پایان با بیان اینکه صادرات آبزیان در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 3 هزار و 641 تن بوده است، گفت: این میزان به اندازه 61.3 درصد رشد داشته و رشد ارزش اقتصادی این میزان صادرات در مقایسه با سال قبل که یک هزار و 206 هزار دلار بود بیش از 83.3 درصد اعلام شد.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول