اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد قائم مقام وزیر شد

امرالله فلاح‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به سمت قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد منصوب شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد قائم مقام وزیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد،  طی حکم اسدالله عباسی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امرالله فلاح‌زاده به سمت قائم مقام وزیر در استان یزد منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به سمت قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد منصوب می‌شوید.

عباسی با ابلاغ این حکم بر هماهنگی و تعامل با مدیران استان، بر افزایش سهم تعاون در استان، حفاظت، صیانت و کاهش حوادث ناشی از کار، تقویت سه‌جانبه گرایی، حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی و تعامل با نهادی های مدنی و سازمان‌های مردم نهاد و اشخاص خیر در قلمرو رفاه اجتماعی تاکید کرد.

فلاح‌زاده، پیش از این نیز در پست‌های بخشدار، معاون فرماندار، فرماندار، مدیرکل تعاون استان یزد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و هم‌اکنون قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد را در پرونده خدمت خود دارد.

انتهای پیام/2464/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول