اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان:

پروژه باند دوم ورزنه به اژیه تا 2 سال آینده به اتمام می‌رسد

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: زمان اتمام عملیات خاکی آن را یک سال است و اگر در زمینه اعتبارات با مشکلی مواجه نشویم پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا 2 سال آینده به پایان برسد.

پروژه باند دوم ورزنه به اژیه تا 2 سال آینده به اتمام می‌رسد

محمود محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در زمینه احداث پروژه باند دوم ورزنه به اژیه اظهار کرد: این پروژه حدود 25 کیلومتر و650 متر طول دارد و جز پروژه‌های مصوبه دوره‌های قبلی سفر دولت به استان است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت ترافیکی که این منطقه دارد این پروژه اتخاذ پیمانکار شده و عملیات اجرایی آب مدتی است که آغاز شده است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان روند انجام پروژه را به شرح زیر دانست و افزود: طی قراردادی که منعقد شده در حال حاضر مراحل خاکی عملیات انجام می‌شود و پس از اتمام عملیات خاکی مراحل زیرسازی و آسفالت آن صورت می‌پذیرد.

*اختصاص اعتبار 5 میلیاردی برای اتمام عملیات خاکی

وی افزود: اعتباراتی که به بخش راه اختصاص داده می‌شود به صورت پراکنده و مقطعی انجام می‌شود و به گونه‌ای نیست که در ابتدای پروژه اعتبارات به طور کامل وصول گردد که برآورد ما در زمینه اعتبارات لازم در زمینه عملیات خاکی 5 میلیارد تومان است.

محمودزاده اهداف اجرای این پروژه را به شرح زیر دانست و گفت: این پروژه در راستای حل مشکلات ترافیکی سنگینی که منطقه دارد و حادثه‌خیز بودن محور این پروژه به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: زمان اتمام عملیات خاکی آن را یک سال است و اگر در زمینه اعتبارات با مشکلی مواجه نشویم و پروژه به خوبی انجام شود پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا 2 سال آینده به پایان برسد.

انتهای پیام/63015/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول