اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید سعید فطر

10 طرح عمرانی در کرج افتتاح می‌شود

شهردار کرج گفت: همزمان با عید فطر،‌ 10 طرح عمرانی در منطقه 10 کرج به بهره‌برداری می‌رسد.

10 طرح عمرانی در کرج افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، سیدعلی آقازاده بهره‌برداری از طرح‌های فوق را با هدف رفع نیاز شهروندان و رسیدگی به خواست آنان برشمرد.

وی تصریح کرد: ساماندهی و اجرای طرح‌های فوق تا مرحله بهره‌برداری،‌ مبلغ 12 میلیارد تومان اعتبار را برای شهرداری کرج به همراه داشته است.

شهردار کرج به بهره‌برداری از بلوار تجهیزات ایمنی راه‌ها در ادامه مسیر رزکان به عنوان یکی از این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: همچنین همزمان با ایام عید فطر و پایان ماه مبارک رمضان بهره‌برداری رسمی از بلوار شهید تهرانی مقدم معروف به بلوار فرگاز آغاز خواهد شد.

وی بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های جاده شهریار را از اقداماتی دانست که طی سال‌جاری توسط منطقه 10 شهرداری کرج انجام شد و در هفته آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کرج رسیدگی به این مسیر را به دلیل اهمیت و میزان بالای تردد در آن،‌ ضروری دانست و اظهار کرد: توجه به راه‌های اصلی و ایجاد فضای مناسب ایمنی و سلامت برای شهروندان باید مورد توجه تمامی مناطق و سازمان‌های مرتبط با این امر قرار گیرد.

آقازاده همچنین بهره‌برداری از بلوار شهیدان حاجی بخشی را بخش دیگری از طرح‌هایی دانست که در هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2302/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول