اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

توزیع بیش از 10 تن هندوانه بین مددجویان چرام

رئیس کمیته امداد چرام از توزیع بیش از 10 تن هندوانه توسط خیرین بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

توزیع بیش از 10 تن هندوانه بین مددجویان چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از توزیع بیش از 10 تن هندوانه توسط خیرین بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کمیته امداد، جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی در جهت کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت می‌باشد.

وی افزود: در همین زمینه از سوی مردم خیر و نیکوکار شهرستان بیش از 10 تن هندوانه بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

مظاهری عنوان کرد: همچنین با کمک خیرین نیکوکار مقدار 500 بسته غذایی تهیه و در مناطق محروم بخش سرفاریاب شهرستان چرام بین نیازمندان توزیع شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و نیکوکاران که در طول سال در همه مناسبت‌ها به خصوص در ماه مبارک رمضان با این نهاد همکاری دارند، خواستار مشارکت بیشتر آن‌ها در امر یاری رساندن به امور معیشتی نیازمندان شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام ارزش ریالی این کمک‌ها را بیش از 150 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: امید است تا آخر ماه مبارک رمضان شاهد مشارکت بیشتر خیرین در طرح‌های اجرایی این نهاد و افزایش کمک‌های مردمی برای خدمت بهتر به مددجویان باشیم.

انتهای پیام/82002/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول