اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

چرام زیر مجموعه طرح اشتغال زیر 20 هزار نفر قرار می‌گیرد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطابق با شرایط جغرافیایی شهرستان چرام، این شهرستان به صورت تمام عیار زیر مجموعه طرح اشتغال زیر 20 هزار نفر قرار می‌گیرد.

چرام زیر مجموعه طرح اشتغال زیر 20 هزار نفر قرار می‌گیرد

عبدالمجید فرهادی در حاشیه کمیته ساماندهی سرمایه‌گذاری توسعه مشاغل روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام مبانی و اهداف این طرح را تشریح و سیاست‌های اجرایی را تبیین کرد.

وی هدف از تشکیل این کمیته را سیاستگذاری و ارائه راهکارها جهت اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مطابق با شرایط جغرافیایی شهرستان چرام، این شهرستان به صورت تمام عیار زیر مجموعه این طرح قرار می‌گیرد.

فرهادی با بیان این‌که مطابق با موارد قانونی، برنامه پنجم توسعه و بندهای مختلف آن از جمله بند 27 در راستای نظام جامع تامین اجتماعی صحبت می‌کند، گفت: هم کارهای شهر و هم کارهای روستا جز این مقوله قرار خواهند گرفت.

این مسئول به ماده 39 این قانون اشاره داشت و خاطرنشان کرد: این ماده در راستای طبقه‌بندی خدمات حمایتی و توانمندسازی افراد صحبت می‌کند.

وی تصریح کرد: این قانون در راستای بهبود وضعیت روستاییان، ارتقای سطح درآمد و کیفیت زندگی روستاییان و کشاورزان و در نهایت در خصوص کاهش نابرابری‌ها در جوامع روستایی، عشایری و شهری بحث دارد.

فرهادی واگذاری طرح ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر را به دبیری کمیته امداد امام خمینی و در شهرستان‌ها به ریاست فرماندار اعلام کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این مطلب که در یک روستا تمام متقاضیانی که بیکار و جویای کار هستند می‌توانند زیر چتر این جریان قرار گیرند، عنوان کرد: باید بازاریابی صورت گیرد و در کنار بازاریابی فرصت تامین منابع را فراهم کنیم.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول