اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 14 رأی

امیری رئیس هیئت ورزش‌های روستایی خراسان شمالی شد

دومین مجمع انتخاب هیئت ورزش‌های روستایی، بومی و محلی خراسان شمالی برگزار شد که در این انتخابات یوسف امیری به عنوان رئیس این هیئت تعیین شد.

امیری رئیس هیئت ورزش‌های روستایی خراسان شمالی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این انتخابات که بعدازظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی، بومی و محلی برگزار شد، امیری موفق شد تا از میان سه نامزد تصدی این مسئولیت را با کسب 14 رأی از مجموع 18 رأی به عنوان دومین رئیس سکانداری این هیئت در استان بعد از غلامحسین شاکری بر عهده بگیرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی، بومی و محلی در این مجمع انتخاباتی گفت: استان خراسان شمالی از خواستگاه‌های ورزش روستایی، بومی و محلی و به ویژه کشتی باچوخه در کشور است.

غلامرضا جعفری با بیان اینکه آیین کشتی باچوخه همه ساله در 14 فروردین در اسفراین برگزار می‌شود اذعان داشت: باید تمام ساز و کار و قوانین لازم برای برگزاری این مسابقات رعایت شود.

به گفته وی، اکنون در این مسابقات ضوابط و قوانین انضباطی رعایت نشده از این رو لازم است تا مسئولان امر با تدوین ضوابط و با نظارت فدراسیون مشکلات این نوع ورزش ها را مرتفع سازند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی، بومی و محلی متذکر شد: اکنون این رشته ورزشی بیشتر در خراسان شمالی مطرح بوده و مستندسازی این رشته می‌تواند به معرفی هر چه بیشتر این ورزش در کشور کمک کند.

در این انتخابات که در محل سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان بجنورد برگزار شد، دبیر فدراسیون و همچنین تنی چند از مسئولان ورزشی خراسان شمالی شرکت داشتند.

انتهای پیام/63002/ذ20/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول