اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه:

اتحاد مسلمانان باعث نجات قدس می‌شود

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر ضرورت نجات قدس، گفت: اتحاد مسلمانان باعث نجات قدس خواهد شد.

اتحاد مسلمانان باعث نجات قدس می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با تاکید بر اینکه قران به عنوان راهنمای زندگی و راه سعادت ما است، گفت: گفت‌وگوی خدا با انبیا، خدا با مردم، مردم با خدا و مردم با مردم در این کتاب آسمانی برای نشان دادن راه و رسم زندگی نازل شده است.

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر استدلالی بودن کلام الله مجید، افزود: اولویت دعوت قرآن، استدلال و سپس استفاده از احساسات پاک انسانی و موعظه است.

وی با اشاره به اینکه اتحاد مسلمانان باعث نجات قدس خواهد شد، یادآوری کرد: اتحاد و وحدت مسلمانان مانع اصلی نظام استکباری بر علیه منافع مسلمانان است.

* مبارزه با صهیونیسم ادامه راه امام حسین (ع) است

حجت‌الاسلام احمد قربانی در خطبه‌های نماز جمعه پل سفید با اشاره به اینکه انسانی که تربیت دینی نشده است حالت وحشی‌گری دارد، گفت: رژیم صهیونیستی نماد انسان‌های وحشی است و ما باید در اطلاع‌رسانی وحشی‌گری‌های آنان و تقویت روحیه آزادی در مردم تلاش کنیم.

امام جمعه پل سفید با بیان اینکه یهودیان به دو  پیامبر بزرگ ظلم کردند، عنوان کرد: مبارزه با صهیونیسم و یهود ضروری است.

قربانی با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و ستم به پا خواست، تصریح کرد: مبارزه با ظلم و ستم صهیونیسم ادامه راه امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به تشدید تحریم‌ها علیه ایران همزمان با آغاز دوره جدید ریاست جمهوری، گفت: دولت جدید با پشتیبانی ملت به اهداف انقلاب اسلامی دست می‌یابد.

* عدم محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی جای تاسف دارد

حجت‌الاسلام محمد زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب با اشاره به اینکه شیطان از طریق ذهن و فکر به انسان ضربه می‌زند، گفت: امام خمینی (ره) بعد از جنگ شش روزه رژیم صهیونیستی علیه اعراب دو فتوا صادر کرده بود که ارتباط با رژیم صهیونیستی و خرید و فروش کالای آنان را حرام کردند و جهان با افق دیدگاه ایشان آشنا شدند.

امام جمعه زیراب با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358، افزود: مقام معظم رهبری با پیروی از راه و آرمان امام راحل (ره) قدس را متعلق به همه مسلمانان معرفی کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همه سلاح‌ها غیر از بمب اتم را علیه مسلمانان به کار برده، خاطرنشان کرد: عدم محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی توسط عالمان کشورهای غربی جای تاسف دارد.

خطیب جمعه زیراب با اشاره به مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور توسط مقام معظم رهبری، اذعان داشت: امور جامعه توسط شارع مقدس به ولی فقیه سپرده شده و مسئولیت‌ها در نظام تنها با نظر مقام معظم رهبری مشروعیت می‌یابد.

انتهای پیام/86015/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول