اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تبریز:

ستاره اسرائیل رو به افول است

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه ستاره اسرائیل غاصب رو به افول است و این رژیم در حال استیصال قرار دارد، گفت: ایران کوچک‌ترین تهدید اسرائیل را در کمترین زمان و با تمام توان پاسخ داده و تلاویو را با تلی از خاک یکسان خواهد کرد.

ستاره اسرائیل رو به افول است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر در مصلای امام خمینی (ره) تبریز اظهار داشت: آخرین جمعه رمضان که به ابتکار امام راحل روز قدس نام گرفت، نقطه عطفی شد برای اعلام حمایت از ملت مظلوم اما مقاوم فلسطین و انزجار از غاصبان صهیونیست که جا دارد از ملت ایران و به ویژه مردم آذربایجان‌شرقی با این حضور گسترده قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: مسئله فلسطین نه فقط یک منطقه جغرافیایی خاص است بلکه غصب سرزمین در قلب دنیای اسلام برای ضربه زدن به مسلمانان و ایستادگی در برابر بیداری ملت‌هاست و به عبارتی مقابله با فرهنگی غنی و انسان‌‌ساز است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: روز قدس یکی از جلوه‌های اتحاد و انسجام دنیای اسلام است که مظهر وحدت بوده و بیان می‌دارد که به دشمن اجازه داده نمی‌شود که اغراض خود را که تفرقه است به سرانجام برساند.

خطیب جمعه تبریز در ادامه با اشاره به ضروریت دفاع از سرزمین‌های اسلامی توسط مسلمانان گفت: دفاع از سرزمین‌های اسلامی از ضروریات اسلام است و مسلمانان نمی‌توانند در مقابل تهاجم بیگانگان در مقابل حق مسلمانان بی‌تفاوت باشند.

وی گفت: مسئله نوع دوستی و دفاع از حریم اسلام از دیگر عوامل تاثیرگذار بر اصل بودن مسئله فلسطین در جمهوری اسلامی ایران است و بر این اساس دفاع از مظلومیت فلسطینیان فارغ از دین، مذهب و قومیت بوده است.

آیت‌الله مجتهدشبستری نقش محوری ایران در معادلات سیاسی جهان به خصوص در عالم اسلام را مورد تاکید قرار داد و افزود: در حال حاضر قدرت نرم ایران در منطقه بسیار تاثیرگذار بوده و تمام مسلمانان جهان از جمهوری اسلامی الگو می‌گیرند که بیداری اسلامی در منطقه و مقابله با سردمداران دست نشانده از مهمترین نمونه‌های آن است.

منافع ملی هر کشور فقط در مرزهای جغرافیایی آن کشور محدود نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مردم مسلمان دنیا با اجتماع گسترده خود در راهپیمایی روز قدس با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا دشمنان اسلام را مایوس کردند.

آیت‌الله مجتهد شبستری افزود: حمایت از مظلومین وظیفه انسانی و دینی مردم ایران است و حضور مردم در راهپیمایی امروز نشان دهنده حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود.

وی گفت: منافع ملی هر کشور در مرزهای جغرافیایی آن کشور محدود نمی‌شود و دشمنان ایران با ایجاد پایگاه‌هایی در کشورهای مجاور امنیت ملی کشور را تهدید می‌کنند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به ایجاد پایگاه‌های نظامی توسط رژیم صهیونیستی در کشورهای مجاور ایران اسلامی اظهار کرد: اگر کوچک‌ترین حرکتی از طرف رژیم صیهونیستی و پایگاه‌ها دیده شود که قصد تجاوز به آب و خاک ایران را دارد ایران در کمترین زمان با تمام توان تلاویو را با تلی از خاک یکسان خواهد کرد. 

ستاره اسرائیل غاصب در حال افول است

آیت‌الله مجتهدشبستری با اشاره به اینکه ستاره اسرائیل غاصب در حال افول است، خاطر‌نشان کرد: حقیقت روز قدس، تاکید بر مقاومت اسلامی برای اضمحلال رژیم منحوس صهیونیستی است، روز جهانی قدس فرصتی بزرگ برای اتحاد و انسجام جهان اسلام و پایداری ملت‌های مسلمان در برابر جهان غرب و استکبار است.

خطیب جمعه تبریز تاکید کرد: ملت مقاوم فلسطین با الهام از انقلاب اسلامی ایران خواهان استقلال هستند و زیر بار ظلم نمی‌روند.

قطع روابط اقتصادی دول ‌اسلامی با رژیم صهیونیستی

وی ادامه داد: از دول و ملت‌های اسلامی به ویژه عربی انتظار می‌رود روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را با رژیم ضد اسلام و بشریت اسرائیل قطع کنند و فقط شعار ندهند.

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در داخل با بحران مواجه است، گفت: سقوط رژیم صهیونیستی و افول ستاره آن در آینده نه چندان دور قطعی و مسلم است.

انتهای پیام/60002/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول