اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/سرلشکر رحیم صفوی:

ایران پرچمدار کمک به جنبش‌های آزادی‌بخش فلسطین است

دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه ایران پرچمداری کمک به جنبش‌های آزادی‌بخش فلسطین را به دست گرفته است، گفت: انقلاب اسلامی ایران ایده آزادی فلسطین را زیر پرچم اسلام و قرآن می‌داند.

ایران پرچمدار کمک به جنبش‌های آزادی‌بخش فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع مردم نمازگزار این شهر، آمریکا را محور و تبیین کننده سیاسی منطقه رژیم صهیونیستی دانست و اظهار کرد: انگلیسی‌ها با ایجاد این غده سرطانی قصد غارت منابع اقتصادی منطقه را دارند.

*جلوگیری از بیداری اسلامی هدف استکبار جهانی/نگرانی صهیونیست‌ها از زلزله پیشرفت ایران در منطقه

وی جلوگیری از بیداری اسلامی مردم‌های منطقه را از اهداف استکبار جهانی خواند و تصریح کرد: مقابله با پیروزی انقلاب اسلامی و جلوگیری از پیشرفت‌های ایران از اهداف صهیونیستی‌ها است و در هراس هستند که این پیشرفت‌ها در منطقه زلزله ایجاد نکند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه صهیونیسم‌ در تمام فشارها علیه ایران اسلامی نقش داشته است، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز صهیونیسم‌ها پشت سر صدام بودند و از او حمایت می‌کردند.

*صهیونیسم خونخوارترین رژیم دنیا

وی درباره راهبرد آزادی فلسطین، اذعان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی، جنایتکار وحشی است که در هیچ‌‌کدام از 193 کشور دنیا خونخوارتر از این رژیم وجود ندارد.

رحیم‌ صفوی، فاجعه اشغال فلسطین را بزرگ‌‌ترین ظلم ایجاد شده توسط رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این رژیم برای ادامه قتل انسان‌های بی‌دفاع ایجاد شده است.

وی با تصریح بر اینکه هرگز قطعنامه‌های صادر شده اجرا نشده است، افزود: باید دید این ظلم انسانی چگونه پایان می‌گیرد.

دستیار عالی فرمانده معظم کل قوا، با اشاره به اینکه از بعد سیاسی سه دیدگاه برای پایان دادن به ظلم صهیونیستی در فلسطین وجود دارد، یادآور شد: نخستین دیدگاه اینکه دولت صهیونیستی بوده و به یهودیان خالص معتقد است.

وی دیدگاه دوم را تشکیل دو دولت خودگردان و فلسطین عنوان کرد و متذکر شد: در این صورت تنها تکه‌ای از فلسطین در اختیار مردم آن قرار می‌گیرد.

*استقرار دولت فلسطین و برگزاری رفراندوم، راهکار رهایی‌بخش فلسطین/انقلاب اسلامی الگوی نجات‌بخش فلسطین

رحیم صفوی، سومین دیدگاه را جزو بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: استقرار دولت فلسطین به عنوان یک دولت واحد در تمام این سرزمین و بازگشت همه آوارگان و برگزاری رفراندوم برای تمام ساکنان آن است.

وی با تصریح بر اینکه حدود 6 میلیون نفر فلسطینی آواره شده‌اند، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به دیدگاه سوم راهبردی باید جنگ مسلحانه و مقاومت تا سقوط صهیونیستی ادامه یابد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را الگوی نجات‌بخش فلسطینی‌ها و گروه جهادی اسلامی و حماس ذکر کرد و یادآور شد: جهاد علیه مشرکان تنها راه نجات است.

وی جمعیت مسلمان جهان را یک‌میلیارد و 600 میلیون نفر عنوان کرد و متذکر شد: با توجه به رشد 2.5 درصدی جمعیت در فلسطین، تا چند سال دیگر جمعیت این کشور بیشتر از یهودیان داخل آن می‌شود.

رحیم صفوی، خاطرنشان کرد: امیدواریم نتیجه امواج بیداری اسلامی وحدت جهان اسلام باشد.

*ایران پرچمدار کمک به جنبش آزادی‌بخش فلسطین

وی با اشاره به اینکه ایران پرچمداری کمک به جنبش‌های آزادی‌بخش فلسطین را به دست گرفته است، تصریح کرد: برپایی راهپیمایی اعلام انزجار از رژیم جنایتکار در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از جمله این کمک است.

دستیار عالی فرمانده کل قوا، متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران ایده آزادی فلسطین را زیر پرچم اسلام و قرآن می‌داند.

انتهای پیام/2300/خ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول