اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فریاد ظلم ستیزی ماهانی‌ها در روز جهانی قدس طنین‌انداز شد

باشگاه فولاد ماهان با حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه برلبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، با آرمان‌های‌ حضرت امام خمینی رحمت الله علیه نیز تجدید میثاق کرد.

فریاد ظلم ستیزی ماهانی‌ها در روز جهانی قدس طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از سایت باشگاه ورزشی فولاد ماهان، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

در این راهپیمایی با شکوه کلیه مدیران، معاونین ، پرسنل، هواداران و تیم‌های ورزشی باشگاه فولاد ماهان سپاهان با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و همصدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی باردیگر بانگ "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را فریاد زدند تا صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با حضور پر شور خویش در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر لبیک به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، با آرمان‌های‌ حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، که همان آزادی قبلۀ اول مسلمین است، تجدید میثاق کرد.

در این راهپیمایی باشکوه ماهانی‌ها با حضور در میدان امام (ره) و با حمل پلاکاردها و پرچم‌های ویژه این روز از مقابل جایگاه رژه رفنتد تا به رغم تبلیغات دروغین دشمنان، جهانیان به چشم خود ببینند که ملت ایران هرگز خسته نشده و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و آزادی ملت فلسطین همچنان مقاوم و استوار ایستاده است.

انتهای پیام/63006/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول