اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

بزرگترین حزب سیاسی لیبی عضویت خود در پارلمان و دولت را معلق کرد

حزب ائتلاف نیروهای ملی بزرگترین حزب سیاسی در لیبی در اعتراض به عدم پیشرفت روند تدوین قانون اساسی جدید این کشور عضویت خود را در پارلمان و کابینه معلق کرد.

بزرگترین حزب سیاسی لیبی عضویت خود در پارلمان و دولت را معلق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری المنار، ائتلاف لیبرال نیروهای ملی لیبی اعلام کرد که مشارکت خود را در روند سیاسی شامل حضور در پارلمان و کابینه را تا زمان تصویب قانون اساسی به حال تعلیق در آورده است.

این ائتلاف در بیانیه ای گفت که اعضای این حزب در پارلمان و کابینه مختار هستند که به کار خود به عنوان اعضایی غیر حزبی ادامه بدهند.

ائتلاف نیروهای ملی تاکید کرد که برای بازسازی ماهیت این حزب به دور از ایدئولوژی کار خواهد کرد و در ساختن دولتی که در آن لبنانی ها در حقوق خود با یکدیگر برابر هستند یعنی دولت قانونی که هنوز متولد نشده است سهیم خواهد بود.

ائتلاف نیروهای ملی گفت: از زمانی که ائتلاف نیروهای ملی در انتخابات کنگره ملی پیروز شد بسیاری دعوت ها برای گفت‌وگوی ملی را رد کردند و آنها به دنبال برچیدن ائتلاف و اعضای آن به هر صورت ممکن هستند.

انتهای پیام/ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول