اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان:

عاقبت رژیم جعلی اسرائیل سقوط است/ ملت مسلمان در خط مقاومت

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‎تر است، گفت: عاقبت رژیم جعلی اسرائیل سقوط قطعی است.

عاقبت رژیم جعلی اسرائیل سقوط است/ ملت مسلمان در خط مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد امشب در جمع روحانیون گرگان اظهار داشت: روز قدس روز تجدید حیات اسلام است و ملت ما نیز همواره نشان داده که یاور مظلوم و ظلم‎ستیز است.

وی با بیان اینکه جهان اسلام بهترین فرصت ظلم‎ستیزی و یاری رساندن به مظلوم را در روز قدس به منصه ظهور می‎رساند، تصریح کرد: در شرایط فعلی بحث حضور حداکثری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بسیار مهم است، از طرفی تحولات منطقه‎ای و بیداری اسلامی که در خاورمیانه، شمال آفریقا و منطقه ایجاد شده شرایط را بسیار حساس کرده است.

هیمنه اسرائیل شکسته شده است

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان افزود: مذاکرات پیش آمده در آمریکا که جناح سازشکار را به سمت خود کشانده نوعی وزن‎کشی ملت‎هاست که ملت مسلمان ایران باید بار دیگر نشان دهد که همیشه در خط مقاومت است، اکنون امید و الگوی فلسطین، غزه، لبنان به مقاومت اسلامی ایران پیوند خورده که این امر وظیفه را بر ما سنگین‎تر کرده است که با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

سلیمانی‎فرد با تأکید بر اینکه هر چه حضور مردم گسترده‎تر باشد، قطعاً اثرگذاری آن افزون‎تر خواهد شد، اذعان کرد: ملت ایران همواره ثابت کرده که در عرصه‎های مختلف در صحنه حاضر است و حمایت از مظلومان را بر خود تکلیف شرعی می‎داند.

وی با طرح این سئوال که شاید برخی بگویند چرا بعد از 65 سال هنوز اتفاقی نیفتاده، اذعان داشت: باید در پاسخ به این افراد گفت که حقیقتاً شرایط متحول شده است؛ شاید 10 سال پیش کسی فکر نمی‎کرد اسرائیل به شکست‎های جنگ 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه گرفتار شود، اینها نشان می‎دهد که واقعاً هیمنه اسرائیل شکسته شده است.

رژیم جعلی اسرائیل خواهد گسست/ ولایت‎محوری و پشتوانه مردمی عوامل اساسی در بقا و دوام انقلاب اسلامی

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: گرچه برخی لابی صهیونیستی در اروپا وآمریکا سعی می‎کنند رژیم منحوس اسرائیل را نگه دارند اما حقیقتاً مردم عزیز ایران، ایمان راسخ دارند که رژیم جعلی اسرائیل از هم خواهد گسست.

سلیمانی‎فرد عنوان کرد: به فضل الهی مردم در روز جهانی قدس، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و حضور گسترده‎ای خواهند داشت تا در این عرصه نیز حماسه‎ای دیگر خلق کنند تا بار دیگر شاهد برکات و نتایج این حضور در آینده‎ای نزدیک باشیم.

وی، بقا و دوام انقلاب اسلامی ایران را نسبت به سایر انقلاب‎ها در دو رکن اساسی دانست و ابراز داشت: ولایت‎محوری و پشتوانه مردمی دو عامل مهم در بقاء و دوام انقلاب اسلامی محسوب می‎شود لذا تا وقتی که وحدت حول محور ولایت باشد قطعاً شکست معنایی ندارد.

ملت سربلند ایران تحمل سختی‎ها را به عشق ولایت پشت‎سر می‎گذارند

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان بیان داشت: اگر امروز حوادث دردناک مصر را می‎بینیم به علت نداشتن رهبری هوشمند و حکیم است که امیدواریم موانع آنها مرتفع شود و ملت‎های منطقه راه خودشان را پیدا کنند و بتوانند در مقابل ابرقدرت‎ها به ید واحده برسند؛ کمااینکه ملت سربلند ایران تمام رشادت‎ها، ایثارگری‎ها، شهادت‎ها و تحمل سختی‎ها را به عشق ولایت پشت‎سر می‎گذارند.

سلیمانی‎فرد در پایان متذکر شد: مردم امیدوارند مسئولان حول محور ولایت که دیده‎بان انقلاب اسلامی است مشکلات را یکی پس از دیگری خصوصاً در حوزه اقتصادی مرتفع کنند تا انقلاب اسلامی به آرمان‎ها و اهداف بلندش روز به روز نزدیک‎تر شود.

انتهای پیام/83001/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول