اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان:

روز قدس شکوه وحدت و اتحاد جهان اسلام است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان با بیان اینکه راهپیمایی «روز قدس» انسجام و یکپارچگی امت اسلامی را در جهان نمایان می‎کند، گفت: روز قدس شکوه وحدت و اتحاد جهان اسلام است.

روز قدس شکوه وحدت و اتحاد جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی ملکش عصر امروز در جمع بسیجیان گرگان اظهار داشت: ابتکاری که حضرت امام خمینی (ره) با مطرح کردن روز قدس به خرج داد، این بود که قدس را منحصراً برای فلسطین ندید بلکه آن را متعلق به جهان اسلام دانست و در حقیقت با استفاده از این ظرفیت اکنون شاهد بیداری اسلامی در جهان هستیم.

وی یادآور شد: ملت ایران با توجه به عمر 34 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پررنگ در راهپیمایی‎ها به ویژه روز جهانی قدس داشته و اهمیت شرکت در این راهپیمایی نیز برای مردم کاملاً روشن و واضح است.

روز قدس نمایانگر خروش بیداری اسلامی و شکست صهیونیست جنایتکار است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان تصریح کرد: همزمان با ایران، تمام کشورهای اسلامی با بضاعت خودشان، عزت روز جهانی قدس را نشان می‎دهند و این حضور باعث شده در طول این سال‌ها یک مقاومت جدی در مقابل صهیونیست‎ها صورت بگیرد.

ملکش با تاکید بر اینکه روز قدس یک روز جهانی است که اختصاص به یک ملت ندارد، ابراز داشت: روز جهانی قدس جوشش و خروش بیداری اسلامی و نمایانگر شکست صهیونیست جنایتکار است.

وی با بیان اینکه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، جهان اسلام یکپارچه و یک‌صدا مظلومیت فلسطین را فریاد می‎زنند، خاطرنشان کرد: در روز قدس، اسلام احیا می‎شود و تکلیف هر انسان مسلمانی است که در این روز از مظلومان به حمایت برخیزد.

همه با هم در این تکلیف دینی و الهی شرکت خواهیم کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس به مبارزان فلسطینی قوت و قدرت می‎بخشد، اذعان کرد: حرکت منسجم و یکپارچه مسلمانان نهضت بیداری اسلامی در سراسر جهان را قدرتمندتر می‎کند.

ملکش با بیان اینکه انزجار و اعلام برائت مسلمانان از رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی یک واقعیت است، متذکر شد: این لکه ننگ باید از صحنه تاریخ محو شود که وحدت و استقامت مردم فلسطین در رسیدن به این هدف موثر خواهد بود.

وی از مردم همیشه در صحنه گلستان خواست تا بار دیگر در صحنه دفاع از مظلوم حاضر شوند و اظهار داشت: همه با هم در این تکلیف دینی و الهی شرکت خواهیم کرد و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم کوبید.

انتهای پیام/83001/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول