اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

هیبت دشمن روز قدس در هم می‌شکند

عضو مجلس خبرگان رهبری، اتحاد و یکپارچگی مسلمانان را موجب ناکامی دشمنان دانست و گفت: هیبت دشمنان در روز قدس در هم می‌شکند.

هیبت دشمن روز قدس در هم می‌شکند

حجت‌الاسلام محمود عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، روز قدس را روز مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: این روز یادگاری از امام راحل است که در سراسر جهان بجا مانده است.

وی، روز قدس را دارای فلسفه دانست و ادامه داد: این روز دارای فلسفه روشن انقلاب و مقاومت در برابر ظلم و تجاوز است که ترسیم خطوط اصلی دین اسلام را نشان می‌دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اذعان داشت: فلسفه راهپیمایی روز قدس که از خطوط اصلی دین اسلام محسوب می‌شود فریاد بر سر ظالم کشیدن و محکوم کردن ظلم است.

وی ادامه داد: اسرائیل در 30 سال اخیر نشان داده دنبال شکستن خط مقاومت است و مسلمانان با یکپارچگی آرزوهای آنها را به باد می‌دهند.

عبداللهی با تأکید بر اتحاد مسلمانان، متذکر شد: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان است که در روز قدس تجلی پیدا می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر در سوریه اشاره کرد و اذعان داشت: جرم سوریه که اکنون دشمن آن را نشانه رفته است حمایت از مظلومیت مقاومت در برابر اسرائیل است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز دشمن در حال جنایت‌های گسترده‌ای در سطح جهان است که در این راستا می‌توان به برادر کشی در مصر، انفجارهای خونین در عراق و ... اشاره کرد.

عبداللهی، حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس را عامل خشم دشمن دانست و گفت: مسلمانان در روز قدس هوشیارانه با مشت‌های گره کرده اتحاد و همدلی خود را به رخ دشمن می‌کشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، اتحاد و یکپارچگی مسلمانان را موجب ناکامی دشمنان دانست و گفت: هیبت دشمنان در روز قدس در هم می‌شکند.

انتهای پیام/78005/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول