اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج کارگری چهارمحال و بختیاری:

روز قدس روز خیزش حق طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است

سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: روز قدس روز خیزش حق طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است.

روز قدس روز خیزش حق طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سازمان بسیج کارگران چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز امت اسلام است، روز فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است و روز قدس یک روز جهانی است.

این بیانیه می‎افزاید: روز قدس یک پیام جهانی هم دارد نشان دهنده این است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‎رود ولو اینکه این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت‌های عالم برخوردار باشد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: دور اندیشی و تدبیر امام راحل و بنیانگذار انقلاب اسلامی در نامگذاری روز قدس برای حمایت از ملت مظلوم و مستضعف فلسطین بود، ملتی که سال‎‏هاست مورد ظلم صهیونیست‎های غاصب قرار گرفته است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با آغاز بیداری اسلامی حیات دیگری در کالبد قدس دمیده شد و کابوسی شد که خواب راحت را از صهیونیست‌ها و اربابان آنان گرفت؛ بیداری مسلمانان باعث گردید که مسأله قدس در اولویت اصلی مسلمانان جهان قرار گیرد و عرصه را هر روز به صهیونیست‌ها تنگ تر کند.

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی(ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است، روز قدس روز اسلام و روز خیزش حق طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به موازات بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و فروپاشی سنگر امن صهیونیست‌ها، توطئه صهیونیستی- غربی برای جبران آن متوجه سوریه و کشورهای ضد استعماری منطقه شد که اکنون به عنوان خط مقدم مبارزه عملی با صهیونیست‌ها در مقابل هجمه همه جانبه استکبار ایستاده‌اند.

این بیانیه ادامه می‎دهد: ایستادگی و مقاومت حزب‌الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت علنی ملت ایران از جریان مقاومت از یک سو زمینه بیداری اسلام و خروش مسلمانان و آزادی خواهان علیه آمریکا و اسرائیل فراهم ساخت و از سوی دیگر پایه‌های این رژیم جعلی را لرزاند و منافع آمریکا را در منطقه به خطر انداخت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در این میان وظیفه مسلمانان است که با اتحاد و یکپارچگی شعار رهایی قدس را به محور اساسی بیداری اسلامی تبدیل کنند.

این بیانیه می‎افزاید: مسلمانان جهان در این روز بزرگ گرد هم می‎آیند تا حقیقت اسلام را به دنیای مرعوب از غوغاسالاری دولت‎های غربی نشان دهند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: جامعه بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری نیز در روز قدس دوشادوش مردم مسلمان و غیور ایران و سایر مسلمانان جهان، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با اعتقاد به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و با تأکید بر جعلی بودن رژیم اشغالگر صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم و رنج دیده فلسطین با حضور گسترده و پرشور خود اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/68001/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول