اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

آمار و اطلاعات از سوی ادارات شفاف و واقعی باشد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه آمار و اطلاعات به صورت شفاف و واقعی از سوی ادارات و نهادهای شهرستان ملایر شد.

آمار و اطلاعات از سوی ادارات شفاف و واقعی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، احمد آریایی‌نژاد صبح امروز در کمیته برنامه‌ریزی ملایر با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ملایر در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: استفاده درست از ظرفیت‌ها می‌تواند برای شهرستان هم توجیه اقتصادی داشته باشد و هم در اشتغال شهرستان تحول ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در شهرستان ملایر فضای وحدت و همکاری بین مدیران دستگاها مطلوب است گفت: این رویه باید حفظ شود و در این راستا مدیران با جدیت بیشتر کارهای مردم را دنبال کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها در انجام کارهای خود در پروژه‌های مختلف باید همکاری و تعامل را با نمایندگان داشته و در هر جا نقصی وجود دارد آن را به نمایندگان شهرستان منعکس کنند تا در رفع مشکل اقدامات لازم صورت گیرد.

وی همچنین خواستار ارائه آمار و اطلاعات شفاف و واقعی از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد و بیان داشت: اگر مدیران شفاف عمل کنند، به طور قاطع می‌توان از آنها دفاع کرد.

آریایی‌نژاد افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات شهرستان ملایر بیکاری جوانان این شهرستان است و مدیران دستگاهای اجرایی باید با همکاری بانک‌ها و فعال کردن واحدهای تولیدی گامی در راستای اشتغال بردارند و آمار اشتغال را به صورت شفاف و صادقانه ارائه دهند.

وی افزود: در بیشتر واحدهای تولیدی شهرستان نیروی کاری کمی فعالیت داشته در حالی که این واحدها ظرفیت جذب نیروهای بیشتر را برای تولید دارند.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ابراز داشت: در شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف مشکلاتی وجود دارد که بیشتر این مشکلات مربوط به حوزه بهداشت و درمان، شهرداری‌ها، آبرسانی و برق روستاها، مسکن، تأمین اجتماعی، صنعت و معدن و... است.

علی‌نعمت چهاردولی افزود: در راستای رفع این مشکلات از سال گذشته توسط نمایندگان مجلس پیگیری‌های لازم انجام شده و تا حدودی توانسته‌ایم در رفع این مشکلات گام برداریم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان ملایر دارای 207 روستای دارای سکنه است اما مهاجرت از روستاها به وفور وجود دارد و این به خاطر وجود مشکلات و کمبود امکانات و اشتغال در روستاها است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیشتر مشکل روستاها را کمبود آب و آبرسانی به این روستاها برشمرد و گفت: شهرستان ملایر با وسعت بالایی که دارد تنها یک مجتمع آبرسانی داشته در حالی که در شهرهای بسیار کوچکتر از ملایر چندین مجتمع آبرسانی وجود دارد.

وی خواستار پیگیری و تخصیص اعتبارات برای ساخت مجتمع‌های آبرسانی در این شهرستان شد و تصریح کرد: باید با دادن امکانات بیشتر به روستاها از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری شود.

در ادامه مدیر شرکت آب و  فاضلاب روستایی ملایر نیز با اشاره به اینکه مشکل کمبود آب تنها به شهرستان ملایر اختصاص نداشته و یک مشکل کشوری است گفت: در این راستا شرکت آب و فاضلاب روستایی ملایر برای رفع مشکلات کمبود آب در روستا اقدام به آبرسانی با تانکر به روستاها کرده است.

بهرام درویشی ابراز داشت: در حال حاضر 39 روستای ملایر وضعیتی بحرانی داشته و در 20 روستا نیز آب جیره‌بندی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آبرسانی به 20 روستا نیز در حال حاضر با تانکر انجام می‌شود و اگر روستایی نیاز به آبرسانی داشته باشد این شرکت آمادگی لازم را در زمینه آبرسانی به روستاهای متقاضی دارد.

انتهای پیام/89013/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول