اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح ساماندهی پلاک‏های منازل و املاک شهرداری دماوند:

اطلاعات املاک دماوند به‏روز شد/ 12 هزار پلاک جدید در دماوند نصب می‏شود

مسئول طرح ساماندهی پلاک‏های منازل و املاک شهرداری دماوند گفت: اطلاعات املاک دماوند به‏روز شده است و به زودی 12 هزار پلاک جدید در این شهر نصب می‏شود.

اطلاعات املاک دماوند به‏روز شد/ 12 هزار پلاک جدید در دماوند نصب می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، احمد حسنی افزود: پس از کارشناسی‏های تخصصی و مطالعات لازم و به‏هنگام‏سازی اطلاعات املاک سطح شهر توسط واحد ممیزی، فاز نخست این پروژه شامل ساخت و نصب پلاک 12 هزار واحد مسکونی، اداری و تجاری آغاز شد.

وی به ممیزی 44 هزار ملک توسط واحد ممیزی و املاک شهرداری در سطح شهر اشاره کرد و گفت: فاز نخست این پروژه شامل خیابان‏های اصلی و فرعی شهرک گاز، خیابان ولیعصر (عج)، بلوار رجایی، بلوار باهنر، میدان گل‏هاست.

مسئول طرح ساماندهی پلاک‏های منازل و املاک شهرداری دماوند گفت: این پلاک‏ها از جنس ورق آلومینیوم و به رنگ آبی کوره‏ای در ابعاد 16 در 11 سانتیمتر و شامل دو آرم شهرداری دماوند و اداره پست و اطلاعاتی از جمله شماره پلاک، کدپستی 10 رقمی و کد نوسازی ملک مربوطه بر روی آن درج شده است.

حسنی تغییرات اعمال شده در پلاک‏ها را با هماهنگی شرکت پست دانست و گفت: برای اجرای این طرح با ادارات مختلفی از جمله شرکت پست هماهنگی‏های لازم صورت پذیرفته و با شروع اجرای این پروژه، به منظور رفاه حال شهروندان و عدم تداخل در امر مرسولات پستی، تا سه ماه شماره پلاک‏های قدیمی منازل در همان مکان فعلی در کنار پلاک‏های جدید قرار خواهد گرفت.

مسئول طرح ساماندهی پلاک‏های منازل و املاک شهرداری دماوند گفت: در اجرای این طرح که تاکنون روند مطلوبی داشته است، بعضاً پلاک و یا کدپستی برخی املاک و منازل تغییر می‏کند که اصل شماره پلاک و یا کدپستی املاک مذکور شماره‏های جدید نصب شده بر روی منازل و یا املاک آنان است.

وی در پایان ضمن درخواست از شهروندان گفت: هم‏زمان با اجرای این طرح، طرح نام‏گذاری معابر فاقد نام و یا معابر فاقد تابلو نیز انجام خواهد شد و شهروندانی که معابر و کوچه‏های آنها فاقد نام و یا تابلو است می‏توانند برای پیگیری امر نام‏گذاری و یا نصب تابلو به واحد روابط عمومی مراجعه کنند.

انتهای پیام/2568/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول