اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران:

اهالی فرهنگ مازندران در روز قدس مدافع مردم فلسطین هستند

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران گفت: اهالی فرهنگ و هنر مازندران همپای اقشار جامعه در راهپیمایی روز قدس به ندای رهبرکبیر و ولی امر مسلمین لبیک می‌گویند.

اهالی فرهنگ مازندران در روز قدس مدافع مردم فلسطین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در جمع اعضای بزرگداشت روز قدس در مازندران بیان داشت: روز قدس در حال حاضر در دنیا و در بین کشورهای جهان جایگاه خود را یافته است و جریان ضد صیهونیستی را تداوم بخشیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: امام‌ خمینی(ره) برای هماهنگ ساختن امت اسلامی به مخالفت با رژیم غاصب اسرائیل جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند و حرکت خودجوش مسلمانان جهان در این روز، خواب راحت را از چشم صهیونیسم و استکبار ربوده است.

وی با بیان اینکه روز قدس امسال باید پیام‌آور وحدت باشد، افزود: پس از موج بیداری اسلامی که می‌توانست فرصتی تاریخی برای مسلمانان در مواجهه با رژیم اشغالگر قدس فراهم کند برخی تمایلات فرقه‌ای و ناتوانی‌ها در مدیریت تحولات در کنار شیطنت‌های مستمر جبهه غرب، اسرائیل و ارتجاع عربی، وحدت جهان اسلام را در راستای منافع رژیم صهیونیستی به‌خطر افکند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیراً درباره مصر و وقایع دردناکی که این روزها در این کشور اتفاق می‌افتند به‌درستی اشاره کردند که بیداری اسلامی در جامعه مصر به درستی مدیریت نشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری روز قدس را روز تعیین‌کننده‌ای توصیف کرده و فرمودند که روز قدس مخصوص ایران نیست بلکه روز دنیای اسلام است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در همه ناامنی‌ها و آشوب‌های منطقه و جهان دست پلید رژیم صهیونیستی به وضوح مشاهده می‌شود، اظهار کرد: وجود رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان یک خطر محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی با طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، عزم و اراده جامعه بشری را برای رهایی سرزمین مقدس فلسطین از چنگال اشغالگران و جنایتکاران به نمایش خواهد گذارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: اهالی فرهنگ و هنر مازندران نیز همپای سایر اقشار جامعه با حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس به ندای رهبر کبیر خود حضرت امام خمینی(ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای لبیک گفته و به دفاع از ملت مظلوم فلسطین می‌پردازند.

انتهای پیام/2296/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول