اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بابلسر:

بیشتر غریق بابلسر در نقاط ممنوعه است

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه بیشتر غریق شهرستان بابلسر در نقاط ممنوعه است، گفت: از ناجیان غریق در نقاط ممنوعه استفاده شود.

بیشتر غریق بابلسر در نقاط ممنوعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، اسدالله طبری امشب در جلسه ستاد تسهیلات سفر که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد با بیان اینکه طرح‌هایی که در سواحل بابلسر اجرا می‌شود همواره با نواقصی همراه است، اظهار داشت: برای طرح سالم‌سازی دریا هزینه‌ای از سوی استان پیش‌بینی نشده و شهرداری‌ها با منابع داخلی خود طرح‌ها را اجرا می‌کند.

وی افزود: برای این طرح‌ها یا مجریان طرح معرفی نشدند یا افرادی که معرفی شدند نسبت به اجرای طرح تعهدی ندارند لذا طرح‌ها همواره با نواقص همراه است و این نواقص سبب می‌شود مسافران در خارج از طرح شنا کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه فقط در چهار کیلومتر از سواحل دریای بابلسر طرح اجرا می‌شود، اذعان داشت: در شش نقطه از سواحل بابلسر امکان اجرای طرح وجود دارد، اما طرح اجرا نمی‌شود.

طبری به فعالیت بی‌رویه جت اسکی در کنار سواحل اشاره و تصریح کرد: تعداد جت اسکی در کنار سواحل بیشتر از ظرفیت ساحل بوده و در برخی مواقع افراد با جت اسکی خود به داخل طرح خانم‌ها رفته و موجب اعتراض آنها می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدت چهار سال است که خواهان ساماندهی تابلو به دستان هستیم اما تاکنون محقق نشده است، عنوان کرد: برای ساماندهی تابلو به دستان اداره  میراث فرهنگی و گردشگری باید پای کار بیاید و با مشخص کردن مکانی ثابت و هدایت آنها به داخل کانکس به ساماندهی آنها بپردازد.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول