اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از تاخیر 9 ماهه

حقوق ناجیان غریق در مازندران پرداخت می‌شود

حقوق ناجیان غریقی که در نقاط کور دریا در سال گذشته حضور داشتند به طور کامل در روزهای آینده پرداخت می‌شود.

حقوق ناجیان غریق در مازندران پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هر ساله پس از اتمام طرح‌های دریا در مازندران شاهد گلایه ناجیان غریق در سطح سواحل مازندران هستیم و مدت زمان شنیدن این گلایه امسال بیشتر شد و شنیدن این گلایه‌ها تا امروز نیز طول کشید.

هرساله ناجیان غریق که در گرمای تابستان در سواحل مازندران برای کمک به حادثه‌دیدگان دریا در نقاط کور دریا به مدت سه ماه حضور دارند پس از اتمام طرح‌های دریا در ساحل باید در ادارات به دنبال دریافت مطالبات خود باشند.

بماند که در برخی نقاط ساحلی حتی ناجیان غریق از داشتن سایه‌بان معمولی هم محروم هستند و حتی ممکن است در حین نجات جان حادثه‌دیده خودشان نیز دچار مشکل شوند.

طولانی بودن زمان کاری ناجیان غریق، نداشتن امکانات مناسب در حاشیه دریا و در پایان طرح دریا نیز عدم پرداخت به موقع حقوق از مشکلاتی است که ناجیان غریق در شهرهای شمالی به ویژه مازندران با آن مواجه هستند.

سال گذشته که استانداری مازندران متولی طرح‌های دریا در مازندران بود اوضاع ناجیان غریق دریا بهتر از سال‌های دریا بدون متولی نبود.

 با وجود گذشت 9 ماه پس از کش و قوس‌های فراوان سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر از پرداخت حقوق معوقه ناجیان غریق در مازندران را داد.

احمد سعاد‌‌تمند مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، پیگیری پرداخت معوقه حقوق ناجیان غریق از سال گذشته را یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های اداره کل در ماه‌های گذشته عنوان کرد و گفت: تمام تلاش و کوشش خود را برای جذب اعتبار مناسب حقوق معوقه ناجیان غریق سال گذشته به کار گرفتیم.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نظر برای تامین حقوق ناجیان غریق تخصیص یافت و حقوق ناجیان غریق به طور کامل پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/86004/ق20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول