اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماهشهر:

مسئولان تقوای الهی را مد نظر خود قرار دهند

امام جمعه ماهشهر گفت: مسئولان باید رعایت تقوای الهی را مدنظر خود قرار دهند.

مسئولان تقوای الهی را مد نظر خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان اظهار کرد: شاید این سوال برای اکثریت به وجود آمده باشد که چرا اینگونه در دقیقه 90 فرماندار بندر ماهشهر تودیع و معارفه می‌شود.

وی افزود: این سوالی است که معاون سیاسی ـ اجتماعی استاندار خوزستان باید در مورد آن توضیح دهد، شاید یکی از ویژگی‌های دولت احمدی‌نژاد این باشد که در آخرین روزها و ساعات نیز تودیع و معارفه‌ها برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: حیاتی، فرماندار سابق این شهرستان از مدیران بسیار خدوم است که چه در زمانی که در بندر امام (ره) و چه در شادگان مسئولیت داشت منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ای بود.

غبیشاوی ادامه داد: تلاش‌های بی‌وقفه این فرماندار خدوم در یک سال و اندی که در شهرستان بندر ماهشهر مسئولیت داشت نیز بسیار قابل توجه است.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: مسئولان نیز باید رعایت تقوای الهی را مد نظر خود قرار دهند و در راستای خدمت‌رسانی به مردم همواره تقوا را پیشه کار خود کنند.

انتهای پیام/72001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول