اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

تنها راه نجات مردم فلسطین مقابله مستقیم با رژیم صهیونیستی است

امام جمعه گلپایگان گفت: نشستن صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها بر سر میز مذاکره امکان‌پذیر نیست و تنها راه نجات مردم فلسطین مقابله مستقیم با رژیم صهیونیستی است.

تنها راه نجات مردم فلسطین مقابله مستقیم با رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان بیان کرد: روز قدس به ابتکار حضرت امام خمینی در کشور بنیان‌گذاری شد و جا دارد امسال همه مردم با اهتمام ویژه‌ای و با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در این راه‌پیمایی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه امسال فضای جدیدی در انقلاب‌های منطقه به وجود آمده است و دشمنان سعی دارند ملت‌ها را از مسائل اصلی دور کنند، متذکر شد: دشمن درصدد است مردم را درگیر مسائل فرعی و حاشیه‌ای کند و وظیفه ملت‌های مسلمان و همچنین مردم ایران در این شرایط این است که اجازه ندهند دشمن به اهداف شوم خود نائل شود.

امام جمعه گلپایگان تاکید کرد: اسرائیل یک غده سرطانی است و هر چه از عمر این رژیم می‌گذرد ناهنجاری‌های بیشتری در دنیا به وجود می‌آورد و باید جراحی این غده سرطانی هرچه سریع‌تر انجام شود و ملت‌های مسلمان از دست آن رهایی یابند.

*چراغ انتفاضه و مقابله با صهیونیست خاموش شدنی نیست

وی اضافه کرد: هیچ وقت چراغ انتفاضه و مقابله و مبارزه با صهیونیست خاموش نمی‌شود و تا حصول نتیجه و رسیدن به پیروزی نهایی ملت فلسطین با صلابت به این مقابله ادامه خواهند داد.

اسماعیلی با بیان اینکه سال‌ها است آمریکا و اروپا مساله سازش صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها را مطرح می‌کنند و می‌خواهند آنها بر سر یک میز بنشینند، ادامه داد: نشستن صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها بر سر میز مذاکره امکان پذیر نیست و ملت فلسطین دست از مبارزه بر نخواهد داشت و تنها راه نجات مردم فلسطین مقابله مستقیم با اسرائیل است.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد است به مردم ایران القا کند که شما بیش از 30 سال است علیه اسرائیل و همپیمانان اسرائیل شعار داده‌اید وبه نتیجه نرسیده‌اید، افزود: ملت ما در برابر این القائات اعلام می‌کند، رژیم صهیونیستی امروز در انزوا قرا گرفته و حرف اول را چه در منطقه و چه در دنیا دولت حزب الله لبنان و دولت قانونی حماس می‌زنند و به یاری مردم سخت کوش فلسطین به پیروزی نهایی دست پیدا خواهند کرد.

امام جمعه گلپایگان یادآور شد: این کشور اسرائیل است که برای حفاظت از منافع خود به هر ریسمانی چنگ می‌زند و اگر مردم دنیا به وصیت نافذ، جامع و حکیمانه امام خمینی عمل کنند و هر کدام یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزند، این کشور نابود خواهد شد.

وی در پایان رمز موفقیت و پیروزی ملت‌های مسلمان را استقامت، پایداری و شناخت دسیسه‌های دشمن برشمرد و تاکید کرد: ملت مسلمان با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد. 

انتهای پیام/63014/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول