اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای اسلامی شهر و شهرداری زاهدان:

روز قدس روز فرود آوردن مشت‌های محکم مسلمانان بر دهان صهیونیسم است

شورای اسلامی شهر و شهرداری زاهدان در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز جهانی قدس روز فرود آوردن مشت‌های محکم مسلمانان جهان بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است.

روز قدس روز فرود آوردن مشت‌های محکم مسلمانان بر دهان صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس روز فرود آوردن مشت‌های محکم مسلمانان جهان بر دهان استکبار جهانی و صهیونیست غاصب است. روز فریاد آزادی فلسطین از زیر یوغ صهیونیست‌های چپاولگر است. روز قدس؛ یادگار ارزشمند بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از ژرفا و عمق تفکر ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلومان آن رادمرد بزرگ تاریخ اسلام و جهان است. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است .

این بیانیه می‎افزاید: آری؛ انتفاضه ‌مردم ‌فلسطین و مبارزه علیه ظلم و ستم‌ به‌‌رغم ‌تمام ‌فشارها و قتل عام‌ها ادامه‌ خواهد یافت ‌و رژیم ‌صهیونیستی بداند که هرگز ‌نمی‌تواند این حرکت بزرگ مردم مسلمان فلسطین را متوقف سازند.

در این بیانیه آمده است: فلسطین بر تارک جهان اسلام قرار گرفته و همچون خاری در چشمان ابرقدرت‌ها نشسته و خواب و آسایش را از تمامی قدرت‌های پوشالی ربوده است، امروز موضوع بیداری اسلامی فقط مختص خاورمیانه نیست بلکه تمام ملت­های مسلمان جهان نسبت به فلسطین و مردم آن احساس مسئولیت می‌کنند و این امر سرانجام به نابودی اسرائیل، ‌این غده سرطانی و سایر حامیان دولت جعلی و منفور صهیونیستی منتهی خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: تمامی دولتمردان غربی و شرقی بدانند که‌ موضوع فلسطین به خط مقدم مبارزه تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان علیه منفورترین و ناپاک‌ترین اندیشه تاریخ بشری تبدیل شده و به حول و قوه الهی این دولت جعلی و تمامی حامیان آن محکوم ‌به ‌فنا هستند .

در این بیانیه آمده است: روز قدس تنها روز مبارزه با اسرائیل غاصب نیست چراکه اسرائیل بسیار حقیرتر و زبون تر از آنست که یک روز را در کل جهان برای مبارزه با آن اختصاص داد بلکه روز قدس روز مبارزه بر علیه تمامی استکبار جهانی و حمایت از کل مستضعفین جهان است .

این بیانیه می افزاید: شورای اسلامی شهر و شهرداری زاهدان به مناسبت روز جهانی قدس و با محکوم کردن تمامی جنایت‌های دولت اشغالگر صهیونیستی و ضمن تجدید عهد و میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را برای حضور افتخارآمیز و غرور‌انگیز در مراسم راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کند .

در این بیانیه آمده است: از مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان سیستان و بلوچستان به ویژه مردم شریف و ولایت‌مدار شهر زاهدان درخواست میشود تا به پشتیبانی از مقام عظمای ولایت و لبیک به مقتدایمان حضرت آیت‎الله خامنه‎ای (مدظله‌العالی) و به‌منظور نشان دادن عزم و اراده پولادین خود در حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم، در این راهپیمایی حضوری پرشور و حماسی داشته باشند و با شرکت خود در این مراسم و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همچون گذشته، تمامی نقشه‎های شوم دشمنان اسلام را نقش بر آب کنند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان تمامی یاوه‌گویان، مستکبرین و کشورهای به اصطلاح ابرقدرت بزنند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و سایر ملل مظلوم جهان شوند.

انتهای پیام/75005/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول