اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنجان در مجلس مطرح کرد

جبران کسری صندوق فولاد با انتقال سهام 12 هزار و 500 میلیارد تومانی

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسری صندوق فولاد باید با انتقال سهام 12 هزار و 500 میلیارد تومانی جبران شود تا حقوق بازنشستگان این صندوق در موعد مقرر پرداخت شود.

جبران کسری صندوق فولاد با انتقال سهام 12 هزار و 500 میلیارد تومانی

مجید منصوری‌بیدکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان صندوق فولاد از ابتدای سال گذشته اظهار داشت: حقوق بازنشستگان صندوق فولاد با اجرای تطبیق جدید به میزان دو برابر افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه در گذشته حقوق بازنشستگان صندوق فولاد ماهانه حدود 50 میلیارد تومان بوده است، اضافه کرد: اما با اجرای تطبیق حقوق جدید، ماهیانه حداقل باید برای حقوق بازنشستگان صندوق فولاد حدود 100 میلیارد تومان پرداخت شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق بازنشستگان این صندوق به صورت میانگین دو برابر شده، تصریح کرد: در شرایط فعلی صندوق فولاد ماهانه برای پرداخت حقوق بازنشستگان خود حدود 50 میلیارد تومان کسری دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان این صندوق هر ماهه با تأمین اعتبار از منابع مختلف حقوق این افراد را با مدتی تأخیر پرداخت می‌کنند، ادامه داد: کسری صندوق فولاد باید با انتقال سهام 12 هزار و 500 میلیارد تومانی جبران شود تا حقوق بازنشستگان این صندوق در موعد مقرر پرداخت شود.

منصوری‌بیدکانی با بیان اینکه صندوق فولاد هر ماهه برای پرداخت حقوق بازنشستگان خود حدود 50 درصد کسری اعتبار دارد، تاکید کرد: در شرایط فعلی صندوق فولاد توان پرداخت حقوق بازنشستگان خود را ندارد و هنوز سهام 12 هزار و 500 میلیارد تومانی نیز به صورت مستقیم به این صندوق منتقل نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در بودجه سال گذشته مقرر شده بود که این سهام از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شود، افزود: همچنین مقرر شده بود که پس از این نقل و انتقالات این سهام برای جبران کسری صندوق فولاد به این صندوق واگذار شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز عنوان شده که این سهام باید پس از قیمت‌گذاری از سوی خصوصی‌سازی به این صندوق منتقل شود، متذکر شد: اما صندوق فولاد نیز طی نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی خواستار انتقال این سهام بدون تعیین قیمت از سوی خصوصی‌سازی شده است.

این مسئول اذعان داشت: این موضوع باید از سوی معاون اول رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی به تأیید برسد و با انتقال سهام 12 هزار و 500 میلیارد تومانی به صندوق فولاد مشکل حقوق بازنشستگان این صندوق برطرف می‌شود.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول