اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته جاری

حقوق خردادماه بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت می‌شود

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: حقوق خرداد ماه بازنشستگان صندوق فولاد تا پایان این هفته و در نهایت تا ابتدای هفته آتی به صورت کامل پرداخت می‌شود.

حقوق خردادماه بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تاکنون جمعی از بازنشستگان صندوق فولاد چندین مرتبه به دلیل دریافت دیر‌هنگام حقوق خود در مقابل استانداری و کانون بازنشستگان استان اصفهان تجمع کرده‌اند که رسیدگی مسئولان به وضعیت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد از مهم‌ترین خواسته‌های این افراد بوده است.

البته بار‌ها و بار‌ها صحبت‌هایی مبنی بر پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد در موعد مقرر ارائه شده است، اما باز این بازنشستگان با بدقولی از سوی مسئولان مواجه شده‌اند.

در حال حاضر صندوق فولاد کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل شده و با این انتقال از تیر ماه امسال حقوق بازنشستگان صندوق فولاد از سوی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می‌شود، اما حقوق اردیبهشت و خرداد ماه این بازنشستگان باید از سوی مدیریت صندوق فولاد پرداخت شود و در حال حاضر حقوق اردیبهشت ماه این بازنشستگان به صورت کامل پرداخت شده، اما برخی از این بازنشستگان هنوز حقوق خرداد ماه خود را دریافت نکرده‌اند که به دنبال این موضوع صبح امروز حدود 40 نفر از بازنشستگان صندوق فولاد کشور در مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند و خبرنگار فارس برای دلیل این تجمع به دنبال پیگیری این موضوع برآمد.

ابراهیم دستمزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه همواره پیگیری‌های لازم را برای پرداخت حقوق این بازنشستگان در موعد مقرر انجام داده‌ام، اظهار کرد: در حال حاضر حقوق اردیبهشت ماه تمام بازنشستگان این صندوق به صورت کامل پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه حقوق خرداد ماه بازنشستگان صندوق فولاد تا پایان این هفته و در نهایت تا ابتدای هفته آتی به صورت کامل پرداخت می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم که از تیر ماه امسال نیز حقوق بازنشستگان صندوق فولاد بدون تأخیر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شود.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان تصریح کرد: تجمع برخی از بازنشستگان صندوق فولاد در اصفهان در مقابل استانداری بی‌مورد بوده، چرا که مشکل حقوق این افراد به صورت کامل برطرف شده است.

انتهای پیام/63004/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول