اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان:

هدف از تحکیم فرهنگ نمازخوانی در ادارات ایجاد وحدت است

فرماندار بهبهان از برگزاری نماز صبح در ادارات این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از تحکیم فرهنگ نماز خوانی در ادارات ایجاد وحدت، همدلی و معنویت بیشتر بین کارکنان است.

هدف از تحکیم فرهنگ نمازخوانی در ادارات ایجاد وحدت است

فرهاد باذلی محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان یک روز در هفته برگزاری نماز صبح را در ادارات مختلف شهرستان را در دستور کار دادیم که به خوبی نیز اجرایی شد.

وی افزود: هدف از تحکیم فرهنگ نماز خوانی در ادارات ایجاد وحدت، همدلی و معنویت بیشتر بین کارکنان است که در نتیجه روحیه مسئولیت پذیری را نیز گسترش خواهد داد.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: این اقدام با حضور کارمندان دولت برگزار خواهد شد و از این به بعد تلاش خواهیم کرد که در همه ایام سال یک روز در هر هفته، نماز صبح را با حضور کارمندان دولت در یک اداره مشخص برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه نماز جماعت مقدمه وحدت صفوف و نزدیکی دل‌ها و تقویت کننده روح اخوت است، عنوان کرد: نماز جماعت عامل نظم و انضباط، صف بندی و وقت شناسی بوده و روحیه فردگرایی، انزواطلبی و گوشه گیری را از بین می‌برد.

باذلی محبوب با بیان اینکه همه تلاش خود را در راستای ارتقای فرهنگ متعالی نماز خوانی در شهرستان به‌کار خواهیم بست، گفت: حضور در نماز جماعت نوعی مبارزه با غرور و خودخواهی‌ست که باید مدنظر همه مردم به‌ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به پیش‌رو داشتن آخرین شب قدر، باید نهایت بهره و استفاده را از این مناسبت آسمانی ببریم و با حضور در محافل و مجالس مرتبط، سرنوشتی نو برای تمام ایام سال خود رقم بزنیم.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول