اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو سال گذشته صورت گرفت

اجرای طرح جهش تحصیلی دانش‌آموزان در استان اصفهان

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: طی دو سال گذشته طرح جهش تحصیلی دانش‌آموزان از پایه دوم به پایه چهارم ابتدایی در استان اصفهان اجرا شده است.

اجرای طرح جهش تحصیلی دانش‌آموزان در استان اصفهان

سعید ادیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی توسط آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: آزمون هوش دانش‌آموزان برای جهش تحصیلی از پایه دوم به پایه چهارم ابتدایی توسط آموزش و پرورش استثنایی صورت می‌گیرد.

وی به توصیفی شدن ارزیابی نمرات دانش‌آموزان در پایان سال تحصیلی اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای طرح توصیفی، دروس دانش‌آموزان از لحاظ کیفی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و تمام نمرات دروس دانش‌آموزان شرکت‌کننده در طرح جهش تحصیلی باید خیلی خوب باشد.

معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان با اشاره به اجرایی شدن طرح جهش تحصیلی دانش‌آموزان در اصفهان تصریح کرد: طی دو سال گذشته این طرح برای دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی از پایه دوم به پایه چهارم ابتدایی در استان اصفهان اجرا شده است.

این مسئول به شرایط مورد نیاز برای شرکت دانش‌آموزان در این طرح اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان متقاضی شرکت در طرح جهش تحصیلی با تأیید مدرسه مورد نظر به اداره آموزش و پرورش استثنایی مراجعه کرده و در آزمون هوشی در نظر گرفته شده شرکت می‌کنند.

ادیب با بیان اینکه بهره هوشی مشخصی برای پذیرفته شدن دانش‌آموزان متقاضی شرکت در طرح جهش تحصیلی در نظر گرفته شده، تاکید کرد: طرح جهش تحصیلی دانش‌آموزان تنها به دانش‌آموزان عادی اختصاص دارد.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که دانش‌آموزان متقاضی شرکت در طرح جهش تحصیلی از سوی آموزش و پرورش استثنایی در آزمون بهره هوشی پذیرفته شدند برای شرکت در آزمون شهریور ماه برای ارتقاء به پایه چهارم آماده می‌شوند، متذکر شد: استعداد‌یابی دانش‌آموزان با بهره هوشی بالا از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح در میان دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول