اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز‌ فنی و حرفه‌ای شهر کوهبنان‌ خبر داد

کسب دیپلم افتخار توسط مرکز‌ فنی‌و‌حرفه‌ای کوهبنان‌

سرپرست مرکز‌ آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان‌ از کسب دیپلم افتخار کشوری‌ مسابقات ملی مهارت توسط این مرکز خبر داد.

کسب دیپلم افتخار توسط مرکز‌ فنی‌و‌حرفه‌ای کوهبنان‌

‌معین باقری امروز‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان‌ اظهار داشت: اهمیت و ضرورت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان یکی از شاخه‌های توسعه و ابزارهای تحقیق برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: تامین نیروی متخصص و ماهر برای اجرای هر برنامه ضرورتی امکان‌ناپذیر است که بدون توجه به آن سرمایه‌گذاری‌های مادی و انسانی به هدر می‌رود.

باقری تصریح کرد: ‌آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سعی در ارائه مهارت خاص به کارآموزان دارد و در محیطی مشابه فضای واقعی فعالیت کسب و کار انجام می‌شود.

وی بیان داشت: این آموزش‌ها فراگیران را برای ورود به بازار کار بر ‌اساس نیاز و مهارت صنعت و تخصص مربوطه آماده می‌سازد.

باقری اذعان داشت: البته آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش گمنامی برای افراد جامعه ما نیست، اگر چه خیلی از آحاد جامعه با ظرفیت‌ها، امکانات، دسترسی و نحوه برخورداری با این آموزش‌ها آشنایی ندارند.

وی تصریح کرد: با توجه به سابقه 50 ساله این آموزش‌ها در جامعه ما به ویژه دو دهه اخیر موجب شده‌ که گرایش‌های خاصی به طرف این نوع آموزش‌ها در فضای کشورمان به وجود آید‌ به نوعی که درصد قابل توجهی از کارآموزان دوره‌های کوتاه مدت فنی و حرفه‌ای را‌ فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل داده است.

باقری ابراز داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان در سال گذشته موفق به کسب دیپلم افتخار کشوری در مسابقات ملی مهارت در رشته کاشی‌کاری کف و دیوار شده که نشان جدیت و پشتکار هنرآموزان و تلاش بی‌وقفه مربیان است.

وی خاطر نشان کرد: عملیات گازکشی ‌این مرکز یکی از کارهای مهم صورت گرفته در سال گذشته است که مرکز فنی و حرفه‌ای را به شبکه گاز شهری متصل کرده است.

سرپرست اداره فنی و حرفه‌ای کوهبنان اذعان داشت: انعقاد قرارداد مشاوره و هدایت آموزشی به مدد‌جویان کمیته امداد، خانواده‌ شهدا‌ و ایثارگران، صنایع ملی فرش ایران و دانشجویان دانشگاه آزاد از دیگر کارهای انجام شده توسط این مرکز در سال گذشته است.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول