اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بر اساس گزارش‌های ویژه اطلاعاتی فاش شد

طرح گروه‌های مسلح برای حمله به شهر حلب در شمال سوریه

خبرهای افشا شده از سوی گروه‌های تروریستی مسلح تاکید می‌کند که شماری از این گروه‌های تلاش دارند، با حمله به شهر حلب از چهار محور کنترل این شهر را به دست گرفته و بر آن تسلط پیدا کنند.

طرح گروه‌های مسلح برای حمله به شهر حلب در شمال سوریه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، برخی خبرهای ویژه افشا شده حکایت از این دارد که شماری از گروه‌های تروریستی مسلح وابسته به گروه «جبهه النصره» و «نوادگان رسول» و «لوا التوحید» و مابقی گروه‌های تروریستی درصدد آغاز عملیات‌های مسلحانه‌ای تحت عنوان «نبرد آزاد سازی حلب» هستند تا پس از درخواست حکومت سعودی از آنها کنترل شهر حلب، مرکز استان حلب در شمال سوریه را به دست گیرند.

این اطلاعات ویژه درز یافته به بیرون تاکید می‌کند که تجهیزات نظامی مورد نیاز این گروه‌های تروریستی مسلح از کشورهای همجوار به دست آنها رسیده تا آنها را در اجرای این عملیات بیش از پیش کمک کند.

براساس این اطلاعات قرار است، این گروه‌های مسلح از چهار محور به شهر حلب حمله کنند که محورهای زیر را در برمی‌گیرد:

- محور اول: محور عندان - کفر حمرة – اللیرمون - بنی زید و سرانجام حمله به «الزهرا» و دایره اطلاعات هوایی ارتش و ظهرة عبد ربو و یگان توپخانه ارتش سوریه مستقر در منطقه «الزهرا».

- محور دوم: محور بستان القصر - الکلاسة - باب انطاکیة تا دستیابی به «القصر البلدی» یا همان ساختمان شهرداری.

- محور سوم: تسلط بر بخش قدیمی حلب و خیابان «زندان» که در حال حاضر شاهد درگیری‌های شدید و سخت میان یگان‌های ارتش سوریه با گروه‌های مسلح و به دست گرفتن کنترل این خیابان تا میدان «السبع بحرات».

- محور چهارم و آخر: تمرکز بر به دست گرفتن کنترل منطقه «خان العسل» و پس از آن منطقه «الراشدین» که در حال حاضر شاهد درگیری‌های شدید و سخت بین نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح است تا از آنها امکان به دست گرفتن کنترل منطقه «حلب الجدیده» فراهم شود که از جمله مناطق امن در شهر حلب به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول