اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

القاعده یکی از رهبران حزب «اتحاد دموکراتیک» سوریه را ترور کرد

شبه نظامیان تندوری وابسته به سازمان تروریستی القاعده،‌ مسئول روابط عمومی حزب «اتحاد دموکراتیک» از احزاب کُرد سوریه را ترور کردند.

القاعده یکی از رهبران حزب «اتحاد دموکراتیک» سوریه را ترور کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، عناصر القاعده «عیسی حسو» مسئول روابط عمومی حزب اتحاد دموکراتیک از احزاب کُرد در سوریه را با منفجر ساختن یک بمب که به خودروی وی چسبانده شده بود؛ ترور کردند. تروریست‌ها حسو را در کوی «الکورنیش» در شهر «القامشلی» هدف قرار دادند.

از طرفی یگان‌هایی از ارتش سوریه با اجرای یک سلسله عملیات نظامی علیه مقرهای تجمع وابسته به القاعده در حومه ادلب، ریف جسر الشغور و ریف معره النعمان شماری از افراد مسلح را به هلاکت رسانده و تعداد دیگری از آنها را زخمی کرد.

این گزارش حاکی است یکی از یگان‌های ارتش سوریه با هدف قرار دادن دو مقر تجمع افراد مسلح وابسته به جبهه النصره در شهرک‌های «کنصفره» و «کفرومه» در ریف معره النعمان، تعدادی از تروریست‌ها کشته و یا زخمی شدند. نیروهای ارتش سوریه همچنین اسلحه و مهمات تروریست‌ها را منهدم ساختند.

از طرفی دیگر، نیروهای ارتش سوریه یک مقر تجمع افراد مسلح در بخش غربی فرودگاه نظامی «ابو الظهور» را هدف قرار دادند که چند کشته و زخمی بر جای گذاشت. چند نفر از تک تیراندازهای غیر سوری در میان قربانیان به چشم می‌خورند.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول