اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائمشهر:

شجره طیبه صالحین بزرگ‌ترین نظام تربیتی انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر، شجره طیبه صالحین را بزرگ‌ترین نظام تربیتی نظام و انقلاب دانست.

شجره طیبه صالحین بزرگ‌ترین نظام تربیتی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی رمضانی امشب در نشست سالانه مودت با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه قائم‌شهر، نظام تربیتی شجره طیبه صالحین را بزرگ‌ترین نظام تربیتی سال‌های اخیر نظام و انقلاب دانست.

وی افزود:  به لحاظ تاثیرگذاری خاصی که بسیج بر جامعه دارد این نظام تربیتی به بسیج محول شد تا با ارکانی که تهیه و پیش‌بینی شده فرماندهان پایگاه‌های بسیج بتوانند شجره طیبه صالحین را مدیریت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر در ادامه به طرح تابستانه غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها و مسافران این شهر که از اولویت‌های دیگر برنامه‌های سپاه قائمشهر است، اشاره کرد و ابراز داشت: مهم‌ترین برنامه فرهنگی سپاه ناحیه قائمشهر طرح پارک پاک است که در تابستان سال جاری با تکیه بر برنامه‌های غنی اسلامی تهیه و تدارک دیده شد.

رمضانی در پایان یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های سپاه ناحیه قائمشهر، برنامه بومی شهرستانی با تجمع بسیجیان و عزاداران حسینی در قالب هیئت‌های حسینی در عصر روز عاشورا است که در سال گذشته اولین تجمع آن صورت گرفت و انتظار این است که در سال جاری نیز این اجتماع به شکل سازمان یافته و منسجم در روز تاسوعای حسینی نیز شکل بگیرد.

انتهای پیام/86008/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول