اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

دیون بازنشستگان گیلان پرداخت می‌شود

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان گفت: تمام دیون بازنشستگان گیلان در سال 91 در بودجه امسال در نظر گرفته شده است.

دیون بازنشستگان گیلان پرداخت می‌شود

محمدحسین اصغریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اعتبارات جاری گیلان در سال 92 اظهار کرد: سال گذشته 175 میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای برای 26 دستگاه در استان داشتیم.

وی به افزایش 25 میلیارد تومانی هزینه‌های جاری 27 دستگاه گیلان در سال 92 اشاره کرد و افزود: افزایش مذکور به اضافه دو میلیارد تومان از سایر بخش‌ها کم شده است.

اصغریان با بیان اینکه اعتبارات بند «و» دستگاه‌ها به طور میانگین 30 درصد افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: امسال 99 میلیارد تومان در بخش حقوق و دستمزدها و 101 میلیارد تومان در بخش سایر برای دستگاه‌های گیلان در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار گیلان از کاهش دو درصدی 101 میلیارد تومان بخش سایر در بودجه امسال استان خبر داد و بیان کرد: یک دستگاه به دریافت‌کنندگان بودجه هزینه‌های جاری گیلان اضافه شده است؛ ضمن اینکه بخشی از اعتبارات دستگاه‌ها که ملی بوده، به عهده استان گذاشته شده است.

وی با اشاره به کاهش 10 درصدی بودجه جاری گیلان در بخش سایر، اذعان کرد: مجبور شدیم بودجه را به نحوی توزیع کنیم که دستگاه‌ها دچار مشکل نشوند و مدل بودجه‌ریزی بر مبنای صفر را اجرا کردیم.

اصغریان عملکرد دستگاه‌های دولتی گیلان در بخش سوخت، آب، برق، گاز و ... را بر مبنای سال گذشته عنوان کرد و گفت: تمام دیون بازنشستگان گیلان در سال 91 در بودجه امسال در نظر گرفته شده است.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان با بیان اینکه اضافه‌کار دستگاه‌ها با فرمول ثابت پرداخت می‌شود، یادآور شد: اضافه کار بر مبنای ساعتی 4 هزار و 500 تومان برای تمام دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی به پرداخت 270 هزار تومان اضافه کار برای نیروهای رسمی و پیمانی اداره‌های دولتی اشاره کرد و متذکر شد: دستگاه‌ها در توزیع اعتبارات باید عدالت را اجرا کنند و هزینه‌ها طبق قانون پرداخت شود.

اصغریان، ایاب و ذهاب کارکنان دولت در سال 92 را 43 هزار تومان دانست و اظهار کرد: امسال رفاهی کارکنان رسمی 200 هزار تومان و برای کارکنان غیر رسمی دولت 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار گیلان نیاز بودجه جاری استان را 160 میلیارد تومان خواند و بیان کرد: امسال 101 میلیارد تومان برای هزینه سایر بخش‌های استان لحاظ شده است و ناچار شدیم بخشی از هزینه‌ها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/84001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول