اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان خبر داد

پرداخت 29 میلیارد تومان تسهیلات به بازنشستگان گلستانی

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان با اشاره به افزایش 25 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: در سال 1391 بیش از 29 میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض‎الحسنه و جعاله مسکن به بازنشستگان تامین اجتماعی استان گلستان پرداخت شد.

پرداخت 29 میلیارد تومان تسهیلات به بازنشستگان گلستانی

محمد حیدری‎نژاد امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار داشت: در سال 1391 بیش از هفت شعبه استان گلستان در هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی حائز ارتقای رتبه شدند که در حال حاضر سه شعبه از هفت شعبه تصویب ارتقای درجه آنها بررسی و تصویب شده است.

وی ادامه داد: نتایج حاصل از این ارتقای درجه این است که میزان رضایتمندی بیمه‎شدگان و کارفرمایان به دلیل جذب نیرویی که انجام می‎شود، افزایش خواهد یافت.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان بیان کرد: یکی از اقدام‎های ارزشمند تامین اجتماعی استان گلستان زیرپوشش قرار دادن افرادی است که از شرایط اقتصادی مناسبی برخوردار نیستند که با کمک دولت این امر انجام شد.

وی افزود: این در حالی است که در سال 1391 توانستیم کارگران ساختمانی، باربران و خادمان مساجد و زنان سرپرست خانواد را تحت پوشش قرار دهیم.

حیدری‌نژاد تاکید کرد: همچنین در سال گذشته افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی، هنرمندان و نویسندگان، رانندگان بین شهری و رزمندگان و بسیجیان اقشاری بودند که با تعیین حق بیمه مناسب و پرداخت آن تحت پوشش تامین اجتماعی قرار گرفتند.

افزایش حقوق افراد با 30سال سابقه‎ به حداقل 700 هزار تومان

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان تصریح کرد: در سال‌جاری با پیگیری‎هایی که انجام شد 25 درصد به حقوق بازنشستگان و مستمری‎بگیران تامین اجتماعی اضافه شد.

وی ابراز داشت: همچنین در سال‌جاری افرادی که بیش از 30 سال سابقه کار داشتند حداقل حقوق آنها به 700 هزار تومان افزایش یافت.

حیدری‌نژاد گفت: با پیگیری مدیران ارشد سازمان در چهار ماه ابتدای امسال بیش از یک‌هزار و 400 میلیارد تومان به مستمری‎بگیران در سراسر کشور پرداخت شد که سهم استان گلستان از این مبلغ 14 میلیارد تومان بود که تیرماه سال‌جاری مابه‎التفاوت آن به بازنشستگان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدام‎هایی که در مدت یک سال گذشته انجام شد این بود که در کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور یک‌هزار و 300 نفر از افرادی که در مشاغل سخت و زیان‌آور مشغول فعالیت هستند و 20 سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند بازنشسته شدند و در واقع به آنها 10 سال ارفاق شد.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان در پایان اعلام کرد: با تفاهمنامه‎ای که با بانک رفاه انجام شد و با همکاری سازمان بازنشستگی استان گلستان موفق شدیم در سال 1391 بیش از 29 میلیارد تومان در قالب تسهیلات قرض‎الحسنه و جعاله مسکن به بازنشستگان پرداخت کنیم.

انتهای پیام/83004/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول