اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پست تنکابن:

تنکابنی‌ها برای برخورداری از ایمیل ملی به پست مراجعه کنند

رئیس اداره پست ناحیه تنکابن گفت: تنکابنی‌ها برای داشتن ایمیل ملی و استفاده از آن به پست مراجعه و با ثبت‌نامه و فعال‌سازی Password User خود از مزایای آن بهره‌مند شوند.

تنکابنی‌ها برای برخورداری از ایمیل ملی به پست مراجعه کنند

علی‌اکبر گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن گفت: شرکت ملی پست ایران با توجه به برخورداری از زیرساخت‌های مناسب و امن در ایجاد آدرس الکترونیک برای برقراری ارتباط نامه‌های الکترونیکی با استفاده از اینترنت ملی یا اینترنت اقدام به راه‌اندازی سامانه ایمیل ملی در این فضا کرده است.

وی افزود: تمامی ایرانیان داخل کشور می‌توانند از مزایای آن پس از ثبت‌نام و دریافت مجوز فعال‌سازی بهره‌مند شوند.

گرجی با تأکید بر اینکه از جمله مزیت‌های ایمیل ملی امنیت آن و ذخیره‌سازی تمام اطلاعات کاربران در داخل کشور و به دور از هر گونه سوءاستفاده خواهد بود و نیز موتور جستجوگر آن داخلی است، افزود: هر متقاضی پس از ثبت‌نام و فعال‌سازیPassword User name خود به صورت حضوری در اداره پست و یا  مراجعه به سایت POST.IR پس از ثبت‌نام باید به صورت حضوری به اداره پست مراجعه و آن را فعال‌سازی کنند.

رئیس اداره پست شهرستان تنکابن هزینه سالیانه این صندوق پست الکترونیکی را از تاریخ ثبت‌نام تا پایان یک سال یک هزار تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/86020/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول