اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

باید از سرمایه‌های معنوی و هنری ماه رمضان بهره‌برداری کرد

امام جمعه چالوس گفت: ماه مبارک رمضان دارای سرمایه‌های فراوانی است که باید از این سرمایه‌ها به خوبی استفاده و بهره‌برداری کرد.

باید از سرمایه‌های معنوی و هنری ماه رمضان بهره‌برداری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مسابقه نقاشی کودکان با عنوان مناجات به مناسبت ایام سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور و تقارن آن با شب‌های قدر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: فعالیت‌های هنری و خلاقه از جمله شیوه‌های موثری است که می‌تواند در ارضای نیازهای متعدد روانی و پرورش جسمی و جنسی سهمی بسزایی دارد.

وی افزود: کودکان با کسب تجربیات لازم در زمینه‌های هنری ‌مطابق با استعداد و علاقه‌مندی خود قادر خواهند شد تا به شیوه‌ای مثبت به ابزار خود بپردازند و توانایی و کارایی خود را آشکار سازند.

امام جمعه چالوس شب قدر را یکی از ویژگی‌های ممتاز ماه مبارک رمضان برشمرد و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده و این فرهنگ در حال ترویج و گسترش است.

راشدی اذعان داشت: ماه مبارک رمضان دارای سرمایه‌های فراوانی است که باید از این سرمایه‌ها به خوبی استفاده و بهره‌برداری کرد.

امام جمعه چالوس در پایان از ماه مبارک رمضان به عنوان ماه تحصیل تقوا یاد کرد و اظهار داشت: ما باید کارهایی که در این ماه انجام می‌دهیم تداوم یابد و مختص به ماه مبارک رمضان نباشد.

به گزارش فارس، مسابقه نقاشی کودکان با عنوان مناجات با همت دفتر امام جمعه، ستاد نماز جمعه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس برگزار شد که با اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان و برگزیدگان همراه بود.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول