اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد برگزاری روز گرگان:

کمیته‎های 5گانه ستاد بزرگداشت روز گرگان فعال شدند

دبیر ستاد برگزاری روز گرگان از تشکیل کمیته‎های پنج‎گانه ستاد بزرگداشت روز گرگان خبر داد.

کمیته‎های 5گانه ستاد بزرگداشت روز گرگان فعال شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علی‎اکبر حسین‎خانی عصر دوشنبه در دویست و نود و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان، اظهار داشت: کمیته‎های ورزشی، فرهنگی، اجرایی، فضای سبز، تبلیغات و اطلاع‎رسانی برای انجام فعالیت در برگزاری برنامه روز گرگان ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه پیشنهادات از طریق کمیته‎های مذکور به دبیرخانه مراسم ارائه شده است، افزود: نظرات را پس از ارزیابی اعمال خواهیم کرد، بنا داریم امسال برنامه روز گرگان را متفاوت‎تر از سال‎های گذشته برگزار کنیم.

20 شهریور یک المان هنری در گرگان نصب می‎شود

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان با اشاره به برنامه‎های کمیته فضای سبز بیان داشت: مسابقه عکاسی از فضای سبز عمومی و خصوصی، پاکسازی طبیعت، نصب المان هنری در 20 شهریور از جمله برنامه‎های کمیته فضای سبز است.

حسین‎خانی در خصوص برنامه‎های کمیته فرهنگی تصریح کرد: رونمایی از فیلم مستند سه محله گرگان «نعلبندان، میدان عباسعلی، سبزه مشهد»، رونمایی از پروژه کتیبه هویت شش محله در گرگان، اجرای جنگ شادی به مدت پنج شب را برای گرامیداشت روز گرگان برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کمیته ورزشی برنامه‎های متنوعی را تدارک دیده است، ادامه داد: مسابقات دوومیدانی کشوری، اجرای مسابقات محلات و اجرای جشن بادبادک‎های بخشی از این برنامه‎ها است.

پرداختن به موضوع گرگان دستاوردهای خوبی خواهد داشت

دبیر ستاد برگزاری روز گرگان دعوت از چهره‎های برتر معماری را یکی از برنامه‎های کمیته علمی عنوان کرد و ابراز داشت: پرداختن به موضوع گرگان می‎تواند دستاوردهای خوبی برای منطقه داشته باشد.

حسین‎خانی با بیان اینکه کمیته اجرایی از شورائیان محلات برای مشارکت دادن برنامه‌های خودگردان استفاده خواهد کرد، اذعان کرد: در این مراسم از قهرمانان و مدال‎آوران گرگانی در محلات مختلف تقدیر می‎شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته اطلاع‎رسانی کار خود را از روزها قبل آغاز کرده است، گفت: پس از ماه مبارک رمضان نشستی با فعالان رسانه‎ای خواهیم داشت و جزئیات برنامه‎های روز گرگان را از طریق رسانه‎ها به اعلام عمومی قرار می‎دهیم.

به گفته دبیر ستاد برگزاری روز گرگان؛ برنامه روز گرگان 20 شهریور ماه در سالن امام خمینی برگزار خواهد شد.

حسین‎خانی با بیان اینکه روز نمادین 20 شهریور در گرگان برای همه ساکنان این شهر، روز اظهار ارادت است، خاطرنشان کرد: تلاش می‎شود تا با ارائه پیشنهادات راهبردی و کاربردی ضمن بازآفرینی داشته‎های نه چندان قدیم این میراث گرانبها را صحیح و سالم به نسل آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/83001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول