اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در استان مرکزی

اعضای ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان مرکزی اعضای ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان مرکزی تجلیل شدند.

اعضای ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رئیس کل دادگستری استان مرکزی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضای ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه اخلاص و بندگی در پیشگاه خداوند است که باید از لحظه لحظه این ماه برای نزدیکی به خدا بهره جست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت‌علی مظفری افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار ارزشمندی برای تمرین بندگی و پرهیز از گناه است و کسانی که در این ماه برای تقویت ایمان و تقوا بکوشند در طول سال نیز شیطان از آنان دور خواهد بود.

وی تصریح کرد: این ماه، ماه رحمت، برکت و آمرزش است، تمام گناهان در این ماه مورد بخشش قرار می‌گیرد و درهای رحمت الهی به روی بندگان گشوده خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته قوه قضاییه اظهار داشت: هفته قوه قضاییه امسال نیز همچون سال‌های گذشته با برنامه‌های بسیار متنوعی در سطح استان برگزار شد که امیدواریم اجرای این برنامه‌ها برکات و دستاوردهای ارزشمندی در راستای ارائه خدمت به مردم به همراه داشته باشد.

مظفری گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دستگاه قضایی برقراری امنیت و عدالت در جامعه است که هفته قوه قضاییه فرصت ارزشمندی را برای آشنایی مردم با اقدامات دستگاه قضایی در رابطه با اجرای این رسالت‌ها فراهم ساخت.

وی تاکید کرد: آشنایی مردم با وظایف و عملکرد دستگاه قضایی نقش موثری در بالا بردن ضریب اعتماد و رویکرد مثبت مردم به دادگستری و دستگاه قضایی دارد.

در این مراسم از اعضای ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/87003/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول