اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

اسلام‌گرایان لیبی:

تشدید ناامنی‌ها نقشه جامعی برای به شکست کشاندن انقلاب مردم لیبی است

حزب اسلام‌گرای عدالت و سازندگی تاکید کرد تشدید خشونت‌ها و ناامنی‌ها در لیبی نقشه جامعی برای به شکست کشاندن انقلاب مردم این کشور است.

تشدید ناامنی‌ها نقشه جامعی برای به شکست کشاندن انقلاب مردم لیبی است

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، حزب عدالت و سازندگی شاخه جماعت اخوان المسلمین لیبی حمله به مقر احزاب از جمله مقر این حزب در طرابلس و غارت اموال آن را محکوم کرد.

این حزب در بیانیه‌ای تاکید کرد: وزارت کشور لیبی در جریان حمله به مقر احزاب در طرابلس قرار گرفته بود اما هیچ اقدامی برای ممانعت و یا برخورد با مهاجمان انجام نداد.

این بیانیه افزود: این حملات ادامه تلاش‌ها برای کودتا علیه انقلاب 17 فوریه مردم لیبی و نابودی روند سیاسی در این کشور است و آخرین آن کودتای هفتم جولای بود که سرنگونی کنگره ملی، لغو قانون اساسی و انحلال احزاب را هدف گرفته بود.

حزب عدالت و سازندگی لیبی تاکید کرد: ترور عبدالسلام المسماری فعال سیاسی لیبی و دو افسر ارتش و پلیس این کشور در جمعه گذشته، حمله به مقر احزاب و فراری دادن زندانیان وابسته به نظام قذافی از بازداشتگاه الکویفیه بنغازی همه و همه بخشی از نقشه جامعی است که برای شکست و ناکام گذاشتن انقلاب 17 فوریه به کار گرفته می‌شود تا این کشور را به سوی سرنوشت نامعلوم و تیره و تاری سوق دهند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول