اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزارجنوب شرق استان تهران:

شب قدر رویش جوانه‌های الغوث‌الغوث بر لب‌های شب زنده‌داران است

دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزارجنوب شرق استان تهران گفت: شب قدر، گاهِ رویش جوانه‌های الغوث الغوث بر عرصه لب‌های شب زنده‌داران است.

شب قدر رویش جوانه‌های الغوث‌الغوث بر لب‌های شب زنده‌داران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط ‌عمومی جمعیت فرزندان شاهد، محمد فتحی به مناسبت شب‌های مبارک قدر در جمع خبرنگاران گفت: اگر کسی شب قدر را درک کند و به عبادت، بندگی، تضرع و زاری به درگاه خداوند بپردازد، می‌تواند از این شب استفاده کند.

وی عنوان داشت: انسان‌ها باید با اعمال خود در شب قدر نشان دهند که بنده ناچیز درگاه خدا هستند و زمانی که خدا بنده‌اش را اینگونه مشاهده می‌کند آنگاه فرد به فضیلت این شب نائل می‌شود.

دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار جنوب شرق استان تهران با بیان اینکه تقدیرات و مقدرات سال در این شب برای ما رقم می‌خورد، گفت: اگر در این شب به راز و نیاز و بندگی مشغول باشیم بدون تردید خداوند مقدرات خوبی را برای ما تعیین می‌کند.

فتحی خاطر نشان کرد: نامه اعمال ما در این شب نزد امام زمان(عج) ارائه شده و اگر بیش از پیش مطیع باشیم لطف امام زمان(عج) شامل حال ما می‌شود.

دبیر جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار جنوب شرق استان تهران در پایان گفت: خداوند در صورت صلاحدید در چنین شبی از سرنوشت‌های نامطلوب در مقدرات بندگان می‌گذرد و به جای آن سرنوشت خوب ترسیم می‌کند.

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول