اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور زائران استاندار خراسان‌رضوی مطرح کرد

ضرورت توجه به مشارکت و حضور مردمی در برنامه‌های دهه کرامت

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان‌رضوی گفت: مشارکت مردمی در برگزاری جشن‌های دهه کرامت سبب تعمق شهروندان در معارف رضوی شده و اثرات مثبت و خوشایندی به همراه دارد.

ضرورت توجه به مشارکت و حضور مردمی در برنامه‌های دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد مهدی اعلایی ظهر امروز در ستاد جشن‌های دهه کرامت در محل استانداری اظهار کرد: پایتخت معنوی و مجاوران مضجع شریف رضوی رسالتی مهم در عرصه برگزاری برنامه‌های مذهبی و دینی در قیاس با دیگر استان‌ها دارد.

وی با بیان اینکه باید در برگزاری برنامه‌های مذهبی چون جشن‌های دهه کرامت از شیوه‌های متفاوت و اثربخش بهره بگیریم، گفت: مسئله مهم این است که در برگزاری جشن‌های دهه کرامت نباید دید خود را محدود به استان کرده بلکه مشهد مقدس با عنوان پایتخت معنوی باید برنامه‌هایی ملی و فراملی برای این دهه داشته باشد.

اعلایی یادآور شد: برنامه‌های دهه کرامت نیازمند ابتکار و نوآوری براساس نیازهای مخاطبان امروزی بوده چرا که امروز برنامه‌ها باید بر مبنای نیاز مخاطبان و اثرگذاری بیشتر تنظیم و اجرا شود.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان‌رضوی گفت: باید برنامه‌های دهه کرامت در فضای مجازی و سایبری نیز منتشر شده تا مخاطبان در این قشر از جامعه نیز اطلاع و آگاهی یابند.

وی ادامه داد: یکی از اتفاق‌های مبارک در مشهد مقدس ترویج صلوات خاصه امام رضا(ع) است؛ این صلوات، بنا است در هنگام ورود مسافران هوایی و زمینی به حریم مشهد پخش شود.

اعلایی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبتنی بر سبک زندگی اسلامی، اذعان کرد: یکی از اشکالات وارده بر ما این است که از استفاده بیانات و رهنمود‌های ایشان در مسیر برنامه‌ریزی زندگی خود غفلت کرده‌ایم.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان‌رضوی اصل مهم در برگزاری جشن‌های دهه کرامت حضور و مشارکت مردمی دانست و گفت: مشارکت مردمی در برگزاری جشن‌های دهه کرامت سبب تعمق شهروندان در معارف رضوی شده و اثرات مثبت و خوشایندی به همراه دارد.

انتهای پیام/70005/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول