اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی استان ایلام:

التزام به قانون زمینه‌ساز امنیت است

جانشین انتظامی استان ایلام قانون‌گرایی را بارزترین مولفه تحقق امنیت در جامعه دانست و گفت: ملزم کردن رفتارهای اجتماعی مردم به قانون زمینه‌ساز ایجاد امنیت است.

التزام به قانون زمینه‌ساز امنیت است

حسن سماواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ایجاد امنیت در جامعه و فراهم کردن بسترهای مورد نیاز جهت برقراری نظم و امنیت در محیط زندگی عمومی افراد به قانون گرایی و قانونمند شدن در مقابل اوامر قانون بستگی دارد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین موارد ایجاد امنیت در جامعه رعایت قانون و ملزم کردن رفتارهای اجتماعی به آن است که خود زمینه‌ساز ایجاد امنیت است.

جانشین انتظامی استان ایلام امنیت و احساس آرامش و اطمینان از عدم تعرض به جان، مال و کار و سایر حقوق مردم را ضروری دانست و تصریح کرد: این ارزش انحصاری یکی از ضرورت‌های زندگی فردی و اجتماعی است.

وی اظهار داشت: امنیت اجتماعی، آرامش و آسودگی خاطری است که هر حکومت موظف است برای مردم خود ایجاد کند.

وی یادآور شد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی جدی گرفتن مشارکت مردم در همه شئون حیاتی، انسانی از اجتماع و سیاست تا تربیت و فرهنگ ضروری است.

سماواتی خاطرنشان کرد: پلیس ضمن صمیمیت با مردم با هدف بالابردن آرامش و رضایت شهروندان امنیت را با مشارکت جامعه تامین می‌کند که این موضوع یکی از ارزش‌های جامعه است.

انتهای پیام/2246/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول