اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با فارس:

قلعه‌نویی 4 میلیارد تومان به تراکتورسازی ضرر زد / نباید عوارض شهرداری صرف تیمداری شود

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: منکر زحمات قلعه‌نویی نیستم اما بدون وی نیز قادر به کسب نایب قهرمانی ایران بودیم.

قلعه‌نویی 4 میلیارد تومان به تراکتورسازی ضرر زد / نباید عوارض شهرداری صرف تیمداری شود

محمدحسین جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز  اظهار داشت: دو فصل پیش تیم تراکتورسازی با هدف قهرمانی در لیگ برتر بسته شد و حتی قرارداد سنگین با امیر قلعه‌نویی و بازیکنانی که معرفی کرده بود دلیل این ادعا است و منکر زحمات وی نیز نیستیم اما این‌که تمام افتخارات تراکتورسازی با وی به دست آمده و بدون وی قادر به کسب عنوان نایب قهرمانی نبودیم، صحیح نیست.

وی تصریح کرد: تفکرات آن سال تراکتورسازی، قهرمانی در ایران بود و هر مربی که هدایت تیم تراکتورسازی را بر عهده می‌گرفت تمام شرایط برای رسیدن به این افتخار و صعود به باشگاه‌های آسیا از طرف باشگاه مهیا می‌شد.

قلعه‌نوعی لیستی به باشگاه تراکتورسازی نداده بود / بدون قلعه‌نویی هم می‌توانستیم نایب قهرمان شویم

جعفری در پاسخ به این ادعای قلعه‌نویی که اظهار کرده است لیست وی در سال دوم تراکتورسازی را نایب قهرمان کرد، گفت: وی لیستی به باشگاه نداده بود و شاید لیست را به خودش تحویل داده بود که چنین ادعایی دارد و باید به ایشان یادآوری کنم که فقط برنامه آغاز تمرینات تیم را به باشگاه داده بود.

مدیر باشگاه تراکتورسازی به ضرر و زیان‌هایی که قلعه‌نویی به باشگاه تراکتورسازی وارد کرده است اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از پایان فصل، ما منتظر جواب وی ماندیم و همین سبب شد که زمان را از دست داده و زمانی که حضور وی در تیم تراکتورسازی منتفی شد، مربیان صاحب کارنامه داخلی همگی با تیم‌های دیگر قرارداد منعقد کرده بودند و ما برخلاف مصوبه هیئت مدیره باشگاه  اقدام به جذب مربی خارجی کردیم و تاخیر قلعه‌نویی در پاسخ به باشگاه تراکتورسازی 4 میلیارد تومان ضرر به این باشگاه را به همراه داشت.

وی گفت: بین حرف‌های وی پیش و بعد از بازی استقلال با گسترش فولاد و مصاحبه‌هایش در آن مقطع تناقض وجود دارد و مردم به خوبی می‌توانند نسبت به ادعاهای وی مبنی بر این‌که می‌خواسته در تراکتورسازی به مربیگری‌اش ادامه دهد، قضاوت کنند.

تراکتورسازی امسال هم مدعی است

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز در مورد بازی این تیم با پرسپولیس تهران گفت: تیم تراکتورسازی تبریز هنوز به هماهنگی و آمادگی لازم دست نیافته و رفته رفته شرایط این تیم برای بازی خوب مهیا شده و تراکتورسازان با توجه به کادر و بازیکنان توانمندی که دارد این فصل نیز از تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر خواهند بود.

نباید عوارض مردم صرف تیمداری شود

منتخب شورای اسلامی شهر تبریز در مورد تیمداری باشگاه شهرداری تبریز اظهار داشت: نفس شورا خرد جمعی است و تمام 21 نفر باید نظر خود را در مورد تیمداری باشگاه شهرداری تبریز ذکر کنند اما به شخصه معتقد هستم اگر شهرداری تبریز قصد تیمداری حرفه‌ای دارد باید هزینه کند و منابع آن مشخص شود.

وی تاکید کرد: موافق تیمداری شهرداری تبریز به صورت گذشته نیستم و نباید عوارض مردم و درآمد ناچیز شهرداری صرف تیمداری حرفه‌ای شود اما شهرداری تبریز می‌تواند به صورت مادی و معنوی از تیم‌های ورزشی استان خصوصاً تیم ریشه‌دار تراکتورسازی حمایت کند.

جعفری در مورد آینده باشگاه شهرداری تبریز نیز گفت: باید شرایطی را ایجاد کنیم که باشگاه شهرداری تبریز به مرز درآمدزایی رسیده و به صورت خودگردان اداره شود و سپس به شکل حرفه‌ای تیمداری کند.

قصد حضور در انتخابات هیئت فوتبال استان را نداشتم

محمدحسین جعفری در مورد عدم ثبت‌نام در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان با توجه به شایعات شنیده شده، گفت: شرایط تعریف شده انتخابات هیئت فوتبال از لحاظ ترکیب رای دهندگان به نحوی است که نمی‌توان در این انتخابات کاندیدا شد و رای نیز آورد.

وی افزود: در این انتخابات افراد صاحب رای در محصورات سیستم و وابستگی فردی قرار داشته و عملاً اراده مستقلی برای انتخاب  وجود ندارد و من نمی‌خواهم خود را درگیر چنین انتخاباتی کنم.

انتهای پیام/60002/م40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول