اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی خراسان‌رضوی خبر داد

آمادگی تیم‌های قایقرانی خراسان‌رضوی برای حضور در لیگ‌های کشوری

رئیس هیئت قایقرانی خراسان‌رضوی از آمادگی تیم‌های قایقرانی خراسان‌رضوی برای حضور در لیگ‌های کشوری خبر داد.

آمادگی تیم‌های قایقرانی خراسان‌رضوی برای حضور در لیگ‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید توکلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز رقابت‌های لیگ برتر کانوپولوی بانوان و آقایان کشور به ترتیب در روزهای 31 مردادماه و اول شهریورماه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: با توجه به تلاش مستمر ورزشکاران با استعداد رشته‌های مختلف قایقرانی در خراسان‌رضوی و با وجود تمام دشواری‌های مالی، نبود امکانات و زیرساخت‌های لازم برای حضور تیم‌های قایقرانی استان در لیگ‌های کانوپولو، روئینگ و آب‌های خروشان کشور به فدراسیون اعلام آمادگی کردیم.

وی با تاکید بر لزوم وجود یک فضای آبی اختصاصی برای انجام تمرینات قایقرانان استان افزود: تمرینات تیم‌های کانوپولوی بانوان و آقایان استان از ابتدای ماه مبارک رمضان با گرفتن زمان تمرین از هیئت شنا و در استخر مربوطه به این هیئت در حال برگزاری است.

رئیس هیئت قایقرانی خراسان رضوی با بیان این‌که با دست خالی هیچ کاری نمی‌توان انجام داد، عنوان کرد: مذاکراتی با موسسه مالی و اعتباری عسگریه داشته‌ایم و قول‌هایی از سوی مدیرعامل این موسسه برای حمایت از تیم‌های لیگی استان داده شده است.

توکلی با اشاره به رغبت نداشتن حامیان مالی برای حضور در رشته قایقرانی گفت: متاسفانه با وجود کسب موفقیت‌های چشمگیر قایقرانان استان در رشته‌های مختلف هنوز این رشته در استان شناخته شده نیست.

وی ادامه داد: باید با ایجاد اطمینان و صداقت کاری در تلاش برای رشد ورزش و برای حضور حامیان مالی در عرصه ورزش ایجاد رغبت کنیم.

رئیس هیئت قایقرانی خراسان‌رضوی همچنین از اعزام تیم کانوپولوی آقایان استان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و افزود: تمرینات این تیم زیر نظر سعید غفوریان در حال برگزاری است و روز 25 مردادماه برای حضور در این رقابت‌ها در دریاچه آزادی به تهران اعزام می‌شوند.

توکلی با اشاره به بازگشت شش بانوی ورزشکار استان از اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو در تهران خاطرنشان کرد: این اردوی آمادگی از روز 26 تیرماه تا چهارم مردادماه در دریاچه آزادی برگزار شد که تنها الهام تحقیقی و فرناز زینلی‌اصفهانی از استان به جمع تیم ملی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه امسال در هندوستان برگزار می‌شود، راه یافتند.

انتهای پیام/70003/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول