اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی بابلسر:

انتخاب سرپرست هیئت قایقرانی مازندران بدون هماهنگی بود

رئیس هیئت قایقرانی شهرستان بابلسر گفت: انتخاب سرپرست هیئت قایقرانی استان مازندران بدون هماهنگی بوده است.

انتخاب سرپرست هیئت قایقرانی مازندران بدون هماهنگی بود

فرامرز آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر با بیان این‌که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بدون مشورت با هیئت‌های قایقرانی سرپرست هیئت استان را انتخاب کرده است،‌ اظهار داشت: در قایقرانی افراد شایسته‌ای با مدارک بالای دانشگاهی در رشته تربیت بدنی داریم که جزو اسطوره‌های قایقرانی هستند اما چگونه مدیرکل، فردی را که هیچ اطلاعی از این ورزش ندارد به عنوان سرپرست هیئت قایقرانی انتخاب کرده است.

وی عنوان کرد: زمانی را که برای ثبت‌نام سرپرست در نظر گرفتند به هیچ یک از هیئت‌های استان اطلاع ندادند و فردی را که به عنوان سرپرست هیئت انتخاب کردند بدون اطلاع از روسای هیئت‌های قایقرانی استان بوده است.

رئیس هیئت قایقرانی شهرستان بابلسر ادامه داد: تمام روسای قایقرانی از این موضوع ناراحت هستند و انتظار دارند تا مدیرکل یک زمان رسمی در نظر بگیرد تا قایقرانان در یک رقابتی آزاد سرنوشت خودشان را خودشان انتخاب کنند.

آقایی در ادامه تصریح کرد: با وجود این‌که تقریباً سه ماه از فعالیت کاری این فرد در هیئت استان می‌گذرد اما تاکنون اعضای هیئت خود را مشخص نکرده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ما به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر بارها از این فرد خواستیم جلسه‌ای برای رفع مشکلات این شهرستان بگذارد اما هر بار با بهانه‌های مختلف از این کار امتناع می‌شود.

انتهای پیام/86010/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول