اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال اصفهان:

بازی سپاهان برابر استقلال دیدار سختی نیست

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: بازیکنان سپاهان به دلیل تمرکز بالا کار سختی مقابل استقلال ندارند.

بازی سپاهان برابر استقلال دیدار سختی نیست

حسن حاج‌رسولی‌ها امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم فوتبال سپاهان با توجه به اینکه از آمادگی لازم در هفته نخست به دور بود، اما بازی بدی را در هفته نخست به اجرا نگذاشت.

وی تصریح کرد: گل‌های سپاهان در بازی برابر فولاد خوزستان در لحظات خوب و پایانی بازی به ثمر رسید که می‌تواند برای هر تیمی در رسیدن به پیروزی کمک موثری باشد.

مربی سابق ذوب‌آهن ادامه داد: سپاهان به خوبی از موقعیت‌هایی که به دست آورد توانست استفاده کند و سه امتیاز بسیار خوب را کسب کند.

حاج‌رسولی‌ها اضافه کرد: تیم فولاد نیز اسکلت اصلی تیم خودش را حفظ کرده بود و به طور حتم این تیم در هفته‌های آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که قصد دارند یا در کورس قهرمانی بوده یا به لیگ پایینتر سقوط نکنند به طور حتم باید 5 تا 6 هفته ابتدایی را با برد پشت سر گذاشته یا نتایج خوبی کسب کنند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان به بازی‌ هفته دوم سپاهان برابر استقلال اشاره کرد و متذکر شد: چنین دیدارهایی نمی‌تواند دغدغه خاطر زیادی را برای کادر فنی دو تیم ایجاد کند چراکه تمام بازیکنان به اهمیت این‌گونه دیدارها آشنایی کامل دارند.

حاجی‌رسولی‌ها تاکید کرد: بازیکنان در این‌گونه بازی‌های بزرگ با تمرکز بالایی بازی می‌کنند و نمی‌تواند دیدار سختی باشد و استقلال و سپاهان هم با 60 تا 70 درصد آمادگی خودشان در این بازی‌ شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/63020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول