اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

سپاهان امسال نوید مبارزه می‌دهد/ گام‌های بلندی برای قهرمانی برمی‌داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ سپاهان با بازیکنان خوبی که گرفته نوید مبارزه می‌دهد و قصد داریم باز هم قهرمان شویم.

سپاهان امسال نوید مبارزه می‌دهد/ گام‌های بلندی برای قهرمانی برمی‌داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد:‌ سپاهان نه تنها در حال حاضر در فوتبال ایران، بلکه در آسیا در اوج به سر می‌برد و مدیریت باشگاه با آوردن 6 بازیکن ملی‌پوش اقدام شجاعانه و کار بزرگی را انجام داد و ما باید با استفاده از همین بازیکنان خوب نه تنها در لیگ و جام حذفی، بلکه در جام باشگاه‌های آسیا نیز بهتر از سال گذشته عمل کنیم.

وی ادامه داد:‌ اردوی بسیار خوبی را در خارج از کشور برگزار کردیم و تنها حیف شد که آرش افشین و مجتبی جباری را در اختیار نداشتیم، اما در همین 15 روز که این بازیکنان به تیم ما اضافه شده‌اند کیفیت تیم نیز بالاتر رفته است؛ من از هم‌اکنون مسئولیت نتایج را به گردن می‌گیریم و نوید یک مبارزه جانانه را به تیم‌های دیگر می‌دهم و قصد داریم گام‌های بلندی برای قهرمانی در کشور برداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه به تیم فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود:‌ این تیم خودش یکی از مدعیان است و ما کار سختی را مقابل این تیم داریم اما قصد داریم با کسب نتایج خوب نوید خوبی را به هواداران‌مان بدهیم.

کرانچار اضافه کرد‌: در کنار تیم ما تیم‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و فولاد نیز شانس قهرمانی دارند و به طور قطع لیگ به مراتب جالب‌تر و پر ابهام‌تری را شاهد خواهیم بود اما در کمال تأسف تماشاگران‌مان را فردا در اختیار نداریم.

وی افزود:‌ طی دو سال گذشته 7 بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم و باید با بازیکنان خوب ملی‌پوش جای خالی این بازیکنان را جبران می‌کردیم تا باز هم به مسیر قهرمانی‌مان برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازیکنان مصدوم تیمش گفت: محرم نویدکیا و سوکایرا به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و نویدکیا برای مداوای پایش قصد دارد به آلمان برود و پس از آن بررسی می‌کنیم که چه زمانی می‌تواند بازی کند.

کرانچار ادامه داد: مجتبی جباری را جایگزین نویدکیا کردیم و امیدوارم در یک ماه آینده با زوج نویدکیا و جباری یک پیوند جدید را در فوتبال ایران شاهد باشیم.

وی افزود:‌ هیچ مشکلی با بازیکنان بزرگ نداشته‌ام و خودم هم یک بازیکن ستاره بودم که مربیان بزرگی را بالای سرم داشته‌ام و یاد گرفتم که چطور از ستاره‌ها استفاده کرد و من از این لحاظ هیچ مشکلی را در تیمم نمی‌بینم.

وی اذعان داشت:‌ با سیستم‌هایی که قرار است به کار بگیریم قصد داریم خودمان را به تیم‌های حریف تحمیل کنیم و با مدافعان خوبی که در اختیار داریم خیال‌مان از بابت دفاع راحت است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که احسان حاج‌صفی در چه پستی بازی می‌کند، گفت: مانند همیشه در دفاع بازی می‌کند چرا که امسال از انگیزه بالایی برخودار است و قصد دارد به دلیل حضور در جام جهانی توانایی‌های خودش را بیشتر از گذشته نشان دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه به عدم حضور تماشاگران در بازی فردا اشاره کرد و افزود:‌ نه تنها من بلکه تمام کارشناسان و هواداران از این تصمیم متعجب هستند و حیف است که ورزشگاه خالی از هوادار باشد چرا که این در نهایت موجب ضربه خوردن به فوتبال می‌شود و آقایانی که این تصمیم غلط را گرفتند مرتکب اشتباه بزرگی شده‌اند.

کرانچار در مورد مهاجمان تیمش گفت: نبود خلعتبری در تیم کاملاً احساس می‌شود چرا که یک مهاجم قاطع بود و در کنار گل‌هایی که برای ما می‌زد پاس‌های گل بسیار خوبی هم می‌داد و طبیعی است که چنین بازیکن خواهان زیادی داشته باشد و در نهایت هم از تیم ما جدا شد اما غلامی و آرش افشین در لیگ گذشته و در انتهای فصل نشان دادند که از آمادگی و کیفت بسیار بالایی برخوردارند و با استفاده از آنها می‌توانیم تن هر حریفی را بلزانیم.

وی در پایان در مورد بازگشت رحمان احمدی و احتمال مشکل با شهاب گردان به دلیل همطراز بودن، اظهار کرد:‌ رحمان احمدی با بازگشت خودش به سپاهان تصمیم شجاعانه‌ای گرفت و شهاب گردان با تمدید قراردادش نشان داد که از اعتماد به نفس و شجاعت بالایی برخوردار است که این می‌تواند نقطه قوت تیم ما محسوب شود.

انتهای پیام/63020/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول