اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

پیشرفت 87 درصدی گذر 75 متری بوشهر

استاندار بوشهر گفت: گذر 75 متری بوشهر که بصورت بزرگراه در حال ساخت است، 87 درصد پیشرفت دارد که بزودی کار آسفالت آن آغاز می‌شود.

پیشرفت 87 درصدی گذر 75 متری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در بررسی روند ساخت این بزرگراه اظهارداشت: برای تسریع این طرح که مدتها بدلیل نبود اعتبار و مشکلات فنی با کندی پیش می‌رفت اخیرا 30میلیارد ریال به آن اختصاص داده شد که پیشرفت فیزیکی آن را طی سه ماه گذشته بیش از 60 درصد افزایش داد.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این گذر 25 درصد بود که با تسریع در اجرای آن اکنون به 87 درصد رسیده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این طرح به صورت شش خطه یعنی سه خط رفت و سه خط برگشت ساخته می‌شود افزود: بهره برداری از آن می‌تواند در کاهش ترافیک محور میدان شهید مطهری به میدان آزادی نقشی مهم داشته باشد و این شهر را از بحران‌های ترافیکی خارج کند.

وی نقش مهم این بزرگراه در کاهش بار ترافیکی محور میدان شهید مطهری به میدان آزادی را مهم دانست و گفت: با توجه به همجوار بودن این طرح در کنار ساحل، افتتاح آن نمای خوب و چشم انداز زیبایی خواهد داشت.

حسنوند با بیان اینکه بهره‌برداری از این بزرگراه ضریب امنیتی شهر در مواقع اضطراری و حوادث غیر مترقبه را افزایش خواهد داد،‌ افزود: با اتمام بزرگراه 75 متری و بهره برداری از آن شهروندان بوشهری می‌توانند از جاذبه‌های توریستی در طول مسیر نیز بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این بزرگراه مشکلاتی که تردد وسائط نقلیه سنگین برای شهروندان ایجاد می‌کند رفع خواهد شد گفت: این پروژه از طرح‌های مهمی است که روند اجرایی آن تسریع یافته است که با بهره‌برداری از آن بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر بوشهر حل می‌شود.

انتهای پیام/66006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول